Gå til innhold

Til dere som har slanket dere!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ønsker dere at omgivelsene påpeker det? Og ønsker dere det i det hele tatt?

 

Jeg føler at dersom jeg treffer på en bekjent som jeg ikke har sett på en stund, og vedkommende tilsynelatende har gått ned mange, mange kilo (altså, nå snakker jeg virkelig mye), så vil det være naturlig å kommentere det. Men kan man egentlig det, og eventuelt hvordan?

 

Jeg kjenner nemlig på at det å si "Så utrolig som du har forandret deg, du ser veldig sprek/fin/flott ut!" på et vis indikerer at vedkommende ikke har gjort det tidligere. Og det er jo frekt? Det at noen har gått markant ned i vekt er jo ofte et resultat av hard innsats, og jeg tenker at det er fint å komplimentere bragden. Men jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal ordlegge meg.

 

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt av 25 kg og synest det er veldig hyggelig å få kommentarer på det, det gir meg motivasjon til å fortsette med det sunne kostholdet og treningen! 😊 ..og hva angår dette med hvordan man såg ut før, så altså; jeg HAR speil hjemme, jeg vet hvordan jeg så ut og det var en grunn til at jeg la om livsstilen 😉

 

Anonymous poster hash: 8b0dc...19c

Skrevet

Ville vel heller kommentert at personen så bra ut eller noe sånt, vekt er for mange et privat og følsomt tema.

Skrevet

Holder vel å si: Så bra du ser ut. Samboern min sa til meg en dag; Så slank du er blitt. Og da tenkte jeg på hvor feit jeg må ha vært før? Har ikke engag slanka meg bevisst. 



Anonymous poster hash: 683d4...aef
Skrevet

"Så  godt du ser ut ! " er fint å si.

"så fin du har blitt" næh
"Oi så tynn du har blitt, hva har du gjort?" næh.. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gått ned 30 kilo. Det er hyggelig at folk kommemterer det, men jeg liker ikke at de sier "herregud, nå må du stoppe! " når jeg fortsatt har 20 kilo til jeg bør bli kvitt. Også holder det å kommentere det én gang. Ja, jeg har vært flink, men det var jaggu nødvendig og! ;)

Skrevet

Tok av meg en del kg og hver gang jeg fikk kommentar på det så ble jeg kjempe glad. Hva som ble sakt var ikke så nøye, det vistes at jeg hadde tatt av meg :D

 

Anonymous poster hash: 0f0b0...ee6

Skrevet

Spiller liten rolle. Stor motivasjon at folk skryter litt. Men ja, vær positiv. Sånn type "nå holder det"-kommentarer kan man holde for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...