Eva_81 Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Valgets kvaler angående vogn, og det står mellom Bugaboo Cameleon 3 og Bugaboo Buffalo. Vi hadde cameleon 2 til de to første, og var superfornøyd med den. I dag tok vi runden til Babyshop og Barnas hus for å prøvetrille og forhøre oss med ekspertisen. Snakket med to ulike som hadde pløyet seg gjennom hele barnevognjungelen, og begge anbefalte Cameleon foran Buffalo. Så nå tror jeg at jeg også holder en knapp på Cameleon 3. Prisforskjellen er jo ikke så stor, og den er lettere både å trille og i vekt. Før jeg tar den endelige beslutningen så spør jeg her. Erfaringer med begge? Hvem et best?
Pom-mom Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 har også en cameleon 3 & elsker den! har ikke brukt den med baby enda, da smån ikke kommer før i september, men har en hund som er redd barnevogner så går tur med hund å tom vogn i håp om at hun skal komme over skrekken før gutten kommer (hehe) ruller fint på grusete asfalt, skogsvei, lett å løfte opp trappa alene, veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå