Gå til innhold

Føler meg så feit og jævlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare den dagen, eller er det reelt?!!?

Føler meg feit og stygg og ekkel.

Som at jeg har lagt på meg 5 kg på to dager.

Veier mlm 57-58 kg og er 1.60 høy.

Trener en del, men i dag føler jeg meg bare så feit og stygg at jeg spyr av meg selv!!!!

Selv om vekten varierer med 1 kg +\- og jeg ikke har lagt på meg kjennes og ses d sånn ut!

Æsj. BLÆH!

Anonymous poster hash: 2fdc7...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener en del...hva betyr det?

Anonymous poster hash: 493ab...f26

Skrevet

skulle akkurat skrive det samme innlegget!!

Eser ut uten å ende det og føler meg som en stappa blåhval!!!

Jeg er 168 og veier 64kg, omtrent samme forskjell som deg. Bare jeg får ikke trent pga sykdom så jeg må bare spise litt mindre.

Jeg velger å overtale meg til å tro at kroppen holder på vann pga usunt kosthold derfor så eser jeg ut nå i Påsken da kostholdet blir litt søt, kveldene tilbringes med gode venner, godt i glasset og morgene blir til slappe dager...

Kanskje det er likt for deg??

Anonymous poster hash: 64b1e...29b

Skrevet

skulle akkurat skrive det samme innlegget!!

Eser ut uten å ende det og føler meg som en stappa blåhval!!!

Jeg er 168 og veier 64kg, omtrent samme forskjell som deg. Bare jeg får ikke trent pga sykdom så jeg må bare spise litt mindre.

Jeg velger å overtale meg til å tro at kroppen holder på vann pga usunt kosthold derfor så eser jeg ut nå i Påsken da kostholdet blir litt søt, kveldene tilbringes med gode venner, godt i glasset og morgene blir til slappe dager...

Kanskje det er likt for deg??

Anonymous poster hash: 64b1e...29b

Skrevet

Jeg er 160 cm, og veier 80 kg. Føler meg ikke akkurat slank, men langt unna en blåhval. Og går jeg ned 15 kg, så blir jeg veldig fornøyd. Jeg trener flere ganger i uken og.

Anonymous poster hash: 0f1f7...521
Skrevet

Bare den dagen, eller er det reelt?!!?

Føler meg feit og stygg og ekkel.

Som at jeg har lagt på meg 5 kg på to dager.

Veier mlm 57-58 kg og er 1.60 høy.

Trener en del, men i dag føler jeg meg bare så feit og stygg at jeg spyr av meg selv!!!!

Selv om vekten varierer med 1 kg +\- og jeg ikke har lagt på meg kjennes og ses d sånn ut!

Æsj. BLÆH!

Anonymous poster hash: 2fdc7...3f8

Selvfølgelig er det ikke reelt.  Voks opp og innse at du ikke aner hva det vil si å ha et vektproblem, alle har gode og dårlige dager.

Anonymous poster hash: 2dcfa...b24

Skrevet

Du er IKKE feit!!! Blir irritert av å lese disse trådene om vekt her. "Jeg er 164cm og veier 50kg" og folk sier at de er normale og slanke! Kan jo få dpiseforstyrrelser av å lese disse trådene.

Du er verken tykk eller feit. Du er flott!

Anonymous poster hash: 11e05...b59

Skrevet

Er dere 14 år eller?? Ut i fra høyde og vekt er dere IKKE overvektige. Prøv å være litt fornøyd. Du er født med en kropp, vær glad den er så slank og velfungerende som den faktisk er. Noen sliter med seriøs overvekt og alvorlige kroniske lidelser. Jobb heller med selvtilliten og tankegangen er mitt råd.

Anonymous poster hash: 09966...9d8

Skrevet

Tren litt styrketrening, det strammer opp, og da føler iallefall jeg meg bedre. 

Anonymous poster hash: 00644...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...