Gå til innhold

Erfaringer med blåveis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag morgen skulle jeg låse opp ytterdøren, mister nøkler, bøyer meg nde for å ta de og smeller hodet i dørhåndtaket.

Jeg tenkte ikke så mye over det da, joda ble litt rødt og hovendt så ble det mer blått og i går morgen var det helt lilla. Har ingen problemer med å se, var litt trøblete søndag men ikke nå lenger. Det som derimot skejr er at jeg begynner å bli mer og mer lilla også nedover kinnet. Og er blitt veldig øm på det kinnet har nesten helt mistet følelsen i hele kinnet.

Noen andre som har vært borti en kraftig blåveis? Og opplevd numment og blått kinn 2 dager etterpå?



Anonymous poster hash: 64dfc...19d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har erfaring ja.... Jeg skallet inn i en dørkarm for 9 år og 11 måneder siden, og har fortsatt synlige spor. Hakket i panna synes så vidt og jeg er fortsatt litt blå under begge øynene...

 

Anonymous poster hash: 9dbb6...40b

Skrevet

 

Søndag morgen skulle jeg låse opp ytterdøren, mister nøkler, bøyer meg nde for å ta de og smeller hodet i dørhåndtaket.

 

Jeg tenkte ikke så mye over det da, joda ble litt rødt og hovendt så ble det mer blått og i går morgen var det helt lilla. Har ingen problemer med å se, var litt trøblete søndag men ikke nå lenger. Det som derimot skejr er at jeg begynner å bli mer og mer lilla også nedover kinnet. Og er blitt veldig øm på det kinnet har nesten helt mistet følelsen i hele kinnet.

 

Noen andre som har vært borti en kraftig blåveis? Og opplevd numment og blått kinn 2 dager etterpå?

 

Anonymous poster hash: 64dfc...19d

 

Det er vanlig at blødningen siger nedover, så jeg ville ikke blitt stresset var jeg deg :) Vi ser dette hele tiden på jobb, jobber i eldreomsorgen, og de er ikke alltid like lett på foten ;)

 

Anonymous poster hash: 667fe...5a3

Skrevet

Det er blodet som renner nedover kinnet ditt- på innsiden.

 

Dette gjør også at kinnet føles litt numment, siden det er "tykt med blod" som polstrer mot nervene.



Anonymous poster hash: 6226f...3f0
Skrevet

Puh! Takk for svar....litt mindre bekymret nå....jaja får nå bare forsette å nynne på blåveispiken.....eller noe i den durer....



Anonymous poster hash: 64dfc...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...