Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Søndag morgen skulle jeg låse opp ytterdøren, mister nøkler, bøyer meg nde for å ta de og smeller hodet i dørhåndtaket.Jeg tenkte ikke så mye over det da, joda ble litt rødt og hovendt så ble det mer blått og i går morgen var det helt lilla. Har ingen problemer med å se, var litt trøblete søndag men ikke nå lenger. Det som derimot skejr er at jeg begynner å bli mer og mer lilla også nedover kinnet. Og er blitt veldig øm på det kinnet har nesten helt mistet følelsen i hele kinnet.Noen andre som har vært borti en kraftig blåveis? Og opplevd numment og blått kinn 2 dager etterpå? Anonymous poster hash: 64dfc...19d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Har erfaring ja.... Jeg skallet inn i en dørkarm for 9 år og 11 måneder siden, og har fortsatt synlige spor. Hakket i panna synes så vidt og jeg er fortsatt litt blå under begge øynene... Anonymous poster hash: 9dbb6...40b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Søndag morgen skulle jeg låse opp ytterdøren, mister nøkler, bøyer meg nde for å ta de og smeller hodet i dørhåndtaket. Jeg tenkte ikke så mye over det da, joda ble litt rødt og hovendt så ble det mer blått og i går morgen var det helt lilla. Har ingen problemer med å se, var litt trøblete søndag men ikke nå lenger. Det som derimot skejr er at jeg begynner å bli mer og mer lilla også nedover kinnet. Og er blitt veldig øm på det kinnet har nesten helt mistet følelsen i hele kinnet. Noen andre som har vært borti en kraftig blåveis? Og opplevd numment og blått kinn 2 dager etterpå? Anonymous poster hash: 64dfc...19d Det er vanlig at blødningen siger nedover, så jeg ville ikke blitt stresset var jeg deg Vi ser dette hele tiden på jobb, jobber i eldreomsorgen, og de er ikke alltid like lett på foten Anonymous poster hash: 667fe...5a3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Det er blodet som renner nedover kinnet ditt- på innsiden. Dette gjør også at kinnet føles litt numment, siden det er "tykt med blod" som polstrer mot nervene. Anonymous poster hash: 6226f...3f0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Puh! Takk for svar....litt mindre bekymret nå....jaja får nå bare forsette å nynne på blåveispiken.....eller noe i den durer.... Anonymous poster hash: 64dfc...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå