Gå til innhold

Mensen er sen! MEN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg var gravid ble ikke testen positiv før jeg var 11 uker på vei, nå er mensen sen, men negativ test, er det sånn at vis en produserer sen hcg en gang, gjør en det hver gang?

Anonymous poster hash: 235c5...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er bilde av testen, kan skimte en svak strek? Skygge, men vil si negstiv, hvortid kan jeg teste? Rekner med jeg produserer sen hcg siden jeg gjor det sist.

post-42-89334_thumb.jpg

Skrevet

Den er jo ødelagt...!?

Nei, har bare åpnet testen..

Skrevet

Jeg ser ikke noen strek, jeg..

Anonymous poster hash: d2dc0...c9e
Skrevet

Jeg ser ikke noen strek, jeg..

Anonymous poster hash: d2dc0...c9e

Okay

Skrevet

Jeg tror jeg ser en skyggestrek

Anonymous poster hash: e6055...9fe

Skrevet

Jeg ser ikke noen strek :(

Skrevet

Kjøp clearblue sin test, der står det om du er gravid eller ikke. Da slipper du å måtte tyde testen

Anonymous poster hash: a5091...e74

Skrevet

Jeg ser en svak strek :-)

Anonymous poster hash: 199d6...774

Skrevet

Kjøp heller CB, den viser "gravid" eller "ikke gravid" slipper man å sitte å spekulere :) Siden det vistes sent på testen sist, så kan det være bedre å holde seg fra alkohol, ta vitaminer, og se om mensen kommer, vente noen uker, teste på ny, er den også usikker, så gå til lege eller bestill deg en privat UL når du regner deg frem til 8 uker, så ser du om det er så du er gravid eller ei.

Anonymous poster hash: c42e2...259
Skrevet

Kjøp heller CB, den viser "gravid" eller "ikke gravid" slipper man å sitte å spekulere :) Siden det vistes sent på testen sist, så kan det være bedre å holde seg fra alkohol, ta vitaminer, og se om mensen kommer, vente noen uker, teste på ny, er den også usikker, så gå til lege eller bestill deg en privat UL når du regner deg frem til 8 uker, så ser du om det er så du er gravid eller ei.

Anonymous poster hash: c42e2...259

Okay, takk for svar, har ingen digital gravidtest liggende, bor ute på landet å de har ikke det på butikken heller, apotek er noen timer unna, får bestille på nett;) inntil videre får jeg smøre meg med tolmodighet å se :)

Skrevet

Noen andre ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...