Gå til innhold

Bare et tips om karbonadekjøttdeig !


Anbefalte innlegg

Skrevet

De har tilbud på coop obs til 34,90kr pr pakke. Jeg visste ikke det, så det tilfeldigvis igår og hamstret med meg et par pakker :D

 

Tenkte bare å tipse her inne også :)

 

Anonymous poster hash: 7dab5...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Skrevet

Takk for tips, har dessverre ikke coop-butikk i nærheten. Har veldig dårlig råd, så det hadde egentlig passet bra.



Anonymous poster hash: 53a15...d03
Skrevet

Vil tipse om app'en Mattilbud. Den er helt genial, for der samler de tilbudsavisene til alle butikkjedene. Jeg bruker et par minutter hver søndag på å se gjennom og får derfor med meg lokketilbudene hver uke :)

 

Anonymous poster hash: 61eef...6dc

Skrevet

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Spiser dere bare rent kjøtt? Kyllingfilet, biff osv ?

 

Anonymous poster hash: e8b90...9c5

Skrevet

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

 

Karbonadedeig fra gilde er ganske så rent. Kan ikke sammenlignes med kjøttdeig.

 

 

Anonymous poster hash: d6a93...09b

Skrevet

 

 

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Spiser dere bare rent kjøtt? Kyllingfilet, biff osv ?

 

Anonymous poster hash: e8b90...9c5

Det er noen som er så fine på det at de helt seriøst mener vi skal slakte dyr etter dyr, spise bare indrefileten og kaste resten..

 

Det morsomme er at de ofte hevder de er så miljøbevisste og intelligente også ;)

 

Anonymous poster hash: 61eef...6dc

Skrevet

 

 

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.Anonymous poster hash: 94742...46f

Spiser dere bare rent kjøtt? Kyllingfilet, biff osv ?Anonymous poster hash: e8b90...9c5

Det er noen som er så fine på det at de helt seriøst mener vi skal slakte dyr etter dyr, spise bare indrefileten og kaste resten..

Det morsomme er at de ofte hevder de er så miljøbevisste og intelligente også ;)Anonymous poster hash: 61eef...6dc

Nop, fisker en del, mannen går på jakt, spiser litt svin og rødt kjøtt fra butikken, men det er kanskje Max to ganger i uken. Har middager uten kjøtt og fisk og...

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Skrevet

 

 

 

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.Anonymous poster hash: 94742...46f

Spiser dere bare rent kjøtt? Kyllingfilet, biff osv ?Anonymous poster hash: e8b90...9c5

Det er noen som er så fine på det at de helt seriøst mener vi skal slakte dyr etter dyr, spise bare indrefileten og kaste resten..

Det morsomme er at de ofte hevder de er så miljøbevisste og intelligente også ;)Anonymous poster hash: 61eef...6dc

Nop, fisker en del, mannen går på jakt, spiser litt svin og rødt kjøtt fra butikken, men det er kanskje Max to ganger i uken. Har middager uten kjøtt og fisk og...

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

 

Ikke for å være pirkete, men om din mann jakter, blir det vel noen kilo farse "til overs"? Håper i så fall det metter magene deres fremfor å fylle opp søppelbøtten. 

 

Anonymous poster hash: 2e2e7...6a1

Skrevet

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Skjønner ikke greia med å klikke inn på en tråd som ikke er aktuell for din del, for deretter å fortelle at dere ikke spiser farse???

 

 

 

Anonymous poster hash: 07523...ae4

Skrevet

De har tilbud på coop obs til 34,90kr pr pakke. Jeg visste ikke det, så det tilfeldigvis igår og hamstret med meg et par pakker :D

 

Tenkte bare å tipse her inne også :)

 

Anonymous poster hash: 7dab5...8d5

På Coop Extra har de alltid to pakker karbonadedeig til 70 kroner :)

 

Anonymous poster hash: 4c271...52e

Skrevet

 

De har tilbud på coop obs til 34,90kr pr pakke. Jeg visste ikke det, så det tilfeldigvis igår og hamstret med meg et par pakker :biggrin:Tenkte bare å tipse her inne også :)Anonymous poster hash: 7dab5...8d5

På Coop Extra har de alltid to pakker karbonadedeig til 70 kroner :)Anonymous poster hash: 4c271...52e
Oo, takk for tips

 

Anonymous poster hash: 6eb42...7a3

Skrevet

Takk for tipset, men i mitt hus spiser vi ikke farse.

 

Anonymous poster hash: 94742...46f

Vet du hva farse er?

 

Anonymous poster hash: 773cc...9b1

Skrevet

Forskjell på kjøttdeig og farse da.. Du som ikke spiser farse 😉

Skrevet

Karbonadedeig er oppmalt rent kjøtt med lite fett og uten noen tilsetninger. Farse er noe helt anne, tilsatt masse dritt og ikke minst har det veldig høyt fettinnhold.

 

Anonymous poster hash: 30f4d...7bc

Skrevet

Er det 500 gr da eller? Syns jeg så karbonadedeig på kiwi til 35 kr i stad men det var nok 400 gr.

Og på rema til rundt 37. Det var ikke tilbud.

Skrevet

Så first price kjøttdeig på ment til 29,90,-

Skrevet

Karbonadedeig er ikke farse, altså, heller ikke kjøttdeig... Så trist kosthold å ikke kunne spise noe med karbonadedeig eller kjøttdeig! Farse og, forsåvidt, medisterfarse lager jeg av svinekjøttdeig + melk og krydder, ungen skumle greier der heller. Medisterkaker til jul er et must! Er det noe rart om barn blir kresne og bortskjemte??

 

Har kjøpt det jeg og, HI. Det heter karbonadedeig det som var på tilbud, ikke Karbonadekjøttdeig.

 

Anonymous poster hash: d9a2e...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...