Gå til innhold

Andre som fikk sykepenger idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:) null peiling her! Fikk sykepenger idag, fra periode 23/2-9/3-15. Jeg ble sykemeldt 9 februar og har vært sykemeldt siden, men jeg får vanlig lønn fra arbeidsgiver så hvorfor får jeg sykepenger?? Fikk 2074kr dette va etter skatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med nav og arbeidsgiver for om det er feilutbetaling må du tilbakebetale 

 

 

Kan det være at det er krysset feil noe sted, kan det være arbeidsgiverperioden som nav kan dekke ved graviditet som skulle vært betalt til arbeidsgiver? Beløpet sier ikke noe når en ikke vet lønn og sykegrad :)

Skrevet

Ja må visst det, har 100% sykemelding og lønna mi ligger på 16000 netto pr mnd, jobber kun 60%. Hater når ting kommer på konto, spesielt fra nav!😂

Skrevet

Ja fæle greier å få penger på konto :) he he

 

Nei men sjekk ut, det kan tyde på at du har fått sykepenger fra nav for perioden 23.2-3.15 også så har du fått dette fra arbeidsgiver så må du tilbakebetale. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...