Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Jeg har blødd gjennom hele svangerskapet, men det var kun i starten hvor det var mengder. De siste månedene har det vært en kort blødning og så stoppet det, men i går kveld begynte jeg å blø litt og har blødd gjennom natten og dagen i dag så langt. Er ikke så veldig bekymret at det gjør noe, men kan det være noe mer enn bare de vanlige blødningene nå siden det ikke stopper? Noen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 38586...72b
Krumelur Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Ville nå ha ringt føden for å være på den sikre siden! En telefon skader uansett ikke.
Hjertefru Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Har ikke opplevd hele svangerskap med blødning, men vet jo at noen har det sånn. Når blødninger øker i styrke og du er snart fullgått, ville jeg absolutt tatt kontakt med poliklinikk el fødeavdeling for å få en sjekk. Helst er vel alt i orden, men "better safe than sorry".
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Er det koagulert blod? To av mine fødsler har startet med det. Ring føden Anonymous poster hash: afcff...24f
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Jeg begynte å blø i uke 32, da ble jeg hentet med ambulanse etter at jeg ringte føden for å høre! Skjønte ingenting.. De var redde for at morkake hadde løsnet (!?). I ambulansen fikk jeg rier og jeg ble veldig redd. De tok ultralyd da jeg kom til sykehuset hvor det ble avkreftet av livmoren hadde løsnet, så fikk jeg riehemmende drypp og lungemodningssprøyter (au!!). Heldigvis fikk de stoppet fødselen, men jeg måtte ligge på sykehuset i to uker. Viste seg at det var en uoppdaget og ubehandlet uvi som satt i gang riene og blødningene. Ville helt klart tatt en telefon til føden Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Takk for svar Jeg har snakket med føden og skal inn for sjekk. Jeg har hatt rier for noen dager siden, men kjenner ikke noe til det nå så tror nok bare kroppen min krangler. Det er slim og friskt/brunt blod blandet. Anonymous poster hash: 38586...72b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Har blødd hele svangerskapet,men mest i uke 15 eller så. Den mest bekymringsfulle tiden var frem til uke 27. Etter den var de mer innstilt på å forlenge tiden i magen slik at barnet utvikler seg best mulig men var klar egentlig til å måtte føde. Ks ble tatt i uke 37,velskapt liten gutt var det. Blødde da helt til fødselen. Og det gikk greit altså. Anonymous poster hash: 1cad5...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå