Gå til innhold

Flere med reisedilla her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har hele familien reisedilla!

Vi snakker om reiser hele tiden:)

Anonymous poster hash: 139c3...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke hverdagen bra nok? Pass på så reisene ikke blir en flukt. Man må leve i hverdagen også, ikke bare leve for planleggingen av neste tur. 😊

Anonymous poster hash: 346a7...316

Skrevet

Er ikke hverdagen bra nok? Pass på så reisene ikke blir en flukt. Man må leve i hverdagen også, ikke bare leve for planleggingen av neste tur. 😊

Anonymous poster hash: 346a7...316

Joda vi er lykkelige, men eventyrlystne!

Anonymous poster hash: 139c3...c12

Skrevet

Er ikke hverdagen bra nok? Pass på så reisene ikke blir en flukt. Man må leve i hverdagen også, ikke bare leve for planleggingen av neste tur. Anonymous poster hash: 346a7...316

Hjelpes....

Anonymous poster hash: cc136...15a

Skrevet

Her har hele familien reisedilla!

Vi snakker om reiser hele tiden:)Anonymous poster hash: 139c3...c12

Jeg er også slik... Tror definitivt jeg har d reisegenet de har funnet ;)

Har ikke bare lyst til å reise, men en sterk trang!

Ser ut til at iallefall en av ungene har arvet d.... :)

Anonymous poster hash: cc136...15a

Skrevet

Har reisedilla jeg:-) reiste til utlandet hvert år i 20 år:-)

Anonymous poster hash: 11b81...9ed

Skrevet

Vi reiser til utlandet 3 ganger i året. Det er så herlig å slappe av og nyte sol og varme sammen med den man elsker mest. Vi er mest

Glad i å reise til syden, det har vi gjort i 12 år jeg er glad for at vi begge liker det. Hender seg vi reiser til storbyer også, men ingenting slår sydenturen for vår del :)

Gleder meg til første turen vår i år, den går til Tennerife neste helg, 2 uker ferie blir fantastisk etter mye jobbing. :-D

Anonymous poster hash: 3b086...ff7

Skrevet

Jeg er likedan. Har vært i 50 land og planlegger alltid en ny reise. Mannen er ikke like ivrig som meg ettersom han reiser mye i jobben. Men jeg får han da med på det meste.

Nå er ønsket mitt å bo 6 mnd i Thailand, men mannen er litt vanskelig å overtale.

Anonymous poster hash: 1fc85...aca
Skrevet

Jepp!

Vi har reisedilla:) Elsker å reise!!

Men IKKE syden. HUFF. Det er rett og slett tragisk. Hva opplever man egentlig der utenom "special price for you my friend" og en kvalmende følelse av at man er født med gullskje i munn.....

Nei, reising kan være så mangt. Trenger ikke engang å være utlandet. Mange flotte steder i Norge, eller i nærområdet. Eller fjerne steder....... Hmmmmmmm......

Gleder meg til neste ferie allerede:)

Skrevet

Jepp!

Vi har reisedilla:) Elsker å reise!!

Men IKKE syden. HUFF. Det er rett og slett tragisk. Hva opplever man egentlig der utenom "special price for you my friend" og en kvalmende følelse av at man er født med gullskje i munn.....

Nei, reising kan være så mangt. Trenger ikke engang å være utlandet. Mange flotte steder i Norge, eller i nærområdet. Eller fjerne steder....... Hmmmmmmm......

Gleder meg til neste ferie allerede:)

Enig :-)

Anonymous poster hash: b2099...83e

Skrevet

Tja, er kanskje kurert.

Reiste mye da jeg var yngre. Har vel vært i rundt 40 land og også bodd utenlands i flere perioder.

De siste årene har vi holdt oss hjemme! 😄

Anonymous poster hash: 72024...04a

Skrevet

Vi har reisedilla alle mann, i tillegg til å ha nomade gener. Vi har aldri bodd lenger enn 4 år på samme sted og har bodd i 6 land de siste 20 årene.

Min mann er noe mindre ille enn meg, men avkommet har arvet Leif Eriksson genet (det rare at det var like før vi døpte han Leif) og er klar til å dra hvor som helst, når som helst.

Er vi ikke på reise, holder vi på å planlegge reise. Eller flytting. Men vi reiser ikke nødvendigvis så langt, vi storkoser oss bl.a. med å bli kjent i landet der vi bor akkurat nå og tilbringer mange helger på tur innenfor landets grenser. Samt sommerferien. Men om to uker skal vi til Japan i 3 uker. :)

Anonymous poster hash: 4752f...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...