Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Tror dere det kommer før påske? Jeg vet at det skal være inne innen den 10. og jeg vet at det er teit å spørre, men jeg bare lurer. Jeg har aldri fått inn forskuddet senere enn den 6. hver måned. Pleier å få det den 4. Tror dere det er noen sjanse for at de kommer i morgen? Anonymous poster hash: 39a5e...0aa
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Tror dere det kommer før påske? Jeg vet at det skal være inne innen den 10. og jeg vet at det er teit å spørre, men jeg bare lurer. Jeg har aldri fått inn forskuddet senere enn den 6. hver måned. Pleier å få det den 4. Tror dere det er noen sjanse for at de kommer i morgen? Anonymous poster hash: 39a5e...0aa Desverre tror jeg nok ikke det. Ser det ikke på utbetalinger nå. Irriterende! Altså ikke forskuddet i seg selv for det kommer jo inn når det skal, men irriterende som i mitt tilfelle når faren skulle betalt den 25. mars. Håper dere får en fin påske uansett og at dere får handlet inn litt ekstra kos 🐣🐥 Anonymous poster hash: 49a31...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå