Gå til innhold

Er 50 kilo undervekt? fordelt på 160 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde sånn vektklubben kalkulator igår, skulle skrive inn vekt og ønsket vekt og hvor lang tid det kan ta. Valgte 50 kilo og da ble det for lav vekt?.. Er 57 i utgangspunktet. Syns ikke jeg er slank akkurat! 

Anonymous poster hash: e91fe...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, litt lite - 52 er bra! Da er du rett over 20 på BMI

Før graviditeten nå veide jeg 57,5 og er 167. Hadde da 20,XX i BMI som er normalt :)

Anonymous poster hash: bf704...069
Skrevet (endret)

Med den høyden der så er du nok slank, er nok bare du som ikke ser det selv. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Av og til tar jeg bilder, før-bilder av kroppen siden jeg håper og greie og gå ned. Ser kun en tjukkas :) HI

Anonymous poster hash: e91fe...f99
Skrevet

50 kg på 160 cm kan ikke være undervektig på bmi hvertfall. Jeg er 50 kg på 167 cm og er ganske sikker på at jeg er akkurat over grensen for undervektig. Men lite er det jo.

Anonymous poster hash: f33e3...b56

Skrevet

I teorien er det ikke undervekt. Men, folks kropper er forskjellige. Jeg er 163 cm og ser normal ut når jeg veier 50 kilo. Kunne veid mindre og enda sett normalvektig ut. Kunne gått opp også, og enda sett normalvektig ut. 

Anonymous poster hash: d4184...587
Skrevet

Jeg er 158 og 45 kg. Føler meg ikke undervektig. Er i god form

full av energi og spiser sundt. Vi alle er forskjellige å jeg forholder

ikke til den BMI greia. Så lenge man føler seg fin og frisk er det rett.

Anonymous poster hash: 9ded5...5b5

Skrevet

Det er ikke undervektig, det er normalvektig! Undervektig er BMI under 18. Jeg har BMI 18,5 og er ikke undervektig. 160 og 50 kg er BMI på 20, godt innenfor.

Anonymous poster hash: 45b98...08c

Skrevet

Kommer jo også an på hvordan du er bygd. Veier jeg 50 kg ser jg syk ut, bør være minst 55. Er også 160.

Skrevet

Alt kommer jo ann på fasong og hvor fett legger seg. På 160 høyde og 57 er du helt garantert ikke en tjukkas. Men normal er du utrent kan du se dvask ut. Er 170 høy selv og 55 kg og jeg er normal slank . Å gå ned 4-5 kg og trene burde du prøve så blir du sunn , flott og sterkere.

Anonymous poster hash: 2cc61...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...