Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Har truffet en fyr jeg har falt skikkelig for,og alt virker egentlig ganske bra. Men nå har jeg ikke sett han på lenge,han sier han skal komme, men plutselig gjør han ikke det..Hele helgen har jeg ventet på han,i går skulle han komme,men kom ikke..Jeg har ikke så mange dager der jeg har fri pga barnet mitt,så jeg er faktisk ganske såret for at han valgte bort meg. Han sier han kan komme inn en tur etter jobb i dag,men enten blir det ikke noe av av en eller annen grunn,ellers blir det bare en kjapp tur/sex før han må videre P0 en avtale. Og nå har jeg bare lyst å si at han bare kan droppe det. Anonymous poster hash: da966...e94
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Synes ikke du er barnslig, men må vel snakke med han og finne ut om dette er et seriøst forhold eller om dere er knullekompiser Anonymous poster hash: e94d8...6aa
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Jeg hadde nok latt han droppe inn etter jobb, men ikke hat sex med han og sett om han kom igjen med bedre tid en annen gang. Om han da bare kom for sex hadde jeg kuttet han ut. Enten det eller bare bestemt meg nå at nok er nok. Anonymous poster hash: ccc90...7e0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Han har særs lite respekt for deg om han syns det er greit at du skal kaste bort fritiden din på å vente på ham. Anonymous poster hash: 48e99...f38
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Jeg bare syns det er vondt, han gir uttrykk for å være veldig forelsket i meg og vi har planer om både det ene og andre. Og nå kommer barnet mitt hjem og skal være her i to uker, og da kan jeg ikke treffe han. Jeg syns det bare er vondt og sitter nesten å gråter her.. Anonymous poster hash: da966...e94
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Hadde han vært forelsket i deg. Så hadde han prioritert deg, og kommet. Anonymous poster hash: f1a1b...9fe
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #8 Skrevet 31. mars 2015 Hadde han vært forelsket i deg. Så hadde han prioritert deg, og kommet. Anonymous poster hash: f1a1b...9fe Det er det jeg tenker også.. Har nå sendt han en mld om at jeg ikke fikser å ha det slik og at vi ev får ta det opp igjen når han er klar for det.. Anonymous poster hash: da966...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå