Gå til innhold

Hvor Anonym er man her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser alle modetatorene hvem man er ? Opplevde å bli referert til et svar jeg hadde gitt i en annen tråd i går,men kodene våre er jo forskjellig.

Kan da ikke være tilfelle at moderator ser hvem man er ?

Anonymous poster hash: 6ec4f...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er isåfall ganske merkelig ja ....

Anonymous poster hash: 65e54...022

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Vi brukermoderatorer ser ikke noe mer enn dere andre brukere, den eneste forskjellen på oss og dere er at vi har noen knapper med slette- og gjemme-funksjoner. Det er kun Kira som er admin som har mulighet til å sjekke et nick bak anonymknappen, men hun sjekker bare om det f.eks gjelder kraftige regelbrudd e.l.

Angående innlegget/svaret du refererer til, jeg aner ikke hva som har skjedd, men send meg gjerne linkene på PM, så skal jeg prøve å finne ut av dette :)

Sommerfuggel i vinterland

Brukernoderator

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Hei!

Moderatorene kan ikke se hvem brukerne er. Admin (det vil si meg og Kira) kan sjekke hvem som er bak Anonym Bruker, men det gjøres kun ved regelbrudd, (det er ven veldig høy grense for å sjekke, man skal ha grunnlag i reglene) og det eneste som kommer opp da er nicket til vedkommende. Vi har ingen mulighet til å vite hvem folk er i virkeligheten.

Moderatorene ser, som Sommerfuggel sier, det samme som brukerne, men de har knapper der de kan slette, flette og flytte tråder. 

Send gjerne link på PM til henne eller evt til meg, så skal vi se på det og sjekke ut hva som har skjedd. 

Hanne Mari, forumansvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...