Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Ja- jeg kjeder meg og trenger innspill:-) Anonymous poster hash: 03f1d...3e1
MarianeA Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Vi har allerede handlet til påske, og handlekurven var nokså lik den vi vanligvis har med oss hjem. Lammelår, grillpølser og appelsiner, gul brus og litt påskesjokolade er vel det som ble ekstra fordi det er påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå