Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Ex min har fått ny dame. I helgen var de på hytte med ungene mine. På Facebook ble det lagt ut bilde av han, henne + mine barn (det ene barnet ble tagget i bilde) derfor jeg så. Kjente det godt i magen. Uff, er jeg hårsår eller hadde dere synes det var greit? Anonymous poster hash: 4fb53...591
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Kjøp tangleteezer!!! Den er bra mot floker Anonymous poster hash: e9286...870
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Du er ikke hårsår, det er trist og vanskelig når den andre går videre etter brudd. Tror mange kan kjenne seg igjen i vanskelige følelser når det er barn inni bilde. Fars nye kjæreste vil gjerne bli akseptert og jeg tror mange mødre blir "sjalu" eller har andre vonde følelser rundt dette. Anonymous poster hash: dfbc9...3be
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Synes ikke det er ok med bilder av barn på Facebook. Anonymous poster hash: 73ffe...92a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Godt å høre. Jeg har gått å lurt på om jeg burde eller ikke, men kan ikke bestemme det selv. Nesten som en annen har tatt min plass + barna mine. Uff. Anonymous poster hash: 4fb53...591
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Skjønner deg godt, det der hadde jeg syntes var grusomt! Håper det er en snill dame som du kommer til å gå godt overens med, og som kjenner sin plass i forhold til barna! Anonymous poster hash: 29d0f...9de
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Ikke hårsår. Høres bare vondt ut. Klem til deg. Anonymous poster hash: 3640d...fcd
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Det hørtes forferdelig ut... :-( Jeg hadde vært knust. Anonymous poster hash: 5b90d...a76
mamma_bergen Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Nei,jeg syns ikke du er det! Det er vondt!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Høres vondt ut klemmer til deg. Anonymous poster hash: 86347...ad6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Takk takk. Godt med litt forståelse. Anonymous poster hash: 4fb53...591
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 Du er ikke hårsår, og ingen kan fortelle deg at du føler feil, hi! Er man ikke blitt fortroelig med bruddet så er det klart det stikker i både hjertet og magen når man ser den nye dama med DIN familie Jeg vet akkurat hvordan du har det! Min eksmann fikk seg ny dame da minsta vår var nyfødt. Det var veldig tøft for meg. Ikke bare hadde hun overtatt mannen min, og barna mine (på en måte), men hun het i tillegg det samme som meg! Jeg følte meg så innmari erstattet! Nå har han, nok en gang, fått seg ny dame. Og det er så utrolig deilig at det ikke finnes et fiber i kroppen min som er sjalu, ikke et eneste stikk i verken magen eller hjertet. Jeg gir rett og slett faen! Og det er helt HERLIG!! Så hi, hold ut! Vet det kanskje er en mager trøst nå, men det BLIR bedre!! Bare gi deg selv litt tid Anonymous poster hash: d70dd...dec
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 Stakkars deg. Så utrolig trist. Anonymous poster hash: 3462c...b49
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 Jeg er stemor selv, og gjor d samme for mange år siden. Jeg tenkte faktisk ikke på hva moren syntes om bildene dessverre. Jeg ville bare vise mine venner min kjæreste og hans barn. Og at vi hadde det gøy sammen. (Ca 7-8 år siden). Jeg ble senere venn med moren på FB og spurte da henne hva hun syntes om bildene. Hun sa det var greit da, men hadde hun sett de da jeg la de ut noen år før så hadde hun ikke likt det pga at hun hadde da syntes at jeg prøvde å ta hennes plass. (Noe jeg absolutt ikke prøvde på). Men som jeg skrev lenger opp, jeg tenkte dessverre ikke på hva moren syntes om bildene.. Var ikke i mine tanker i d hele tatt. Men nå legger jeg ut de bildene jeg vil. Vi har nå 2 barn sammen, så blir noen bilder til jul og bursdager av alle sammen... Men hvis jeg skulle tenkt på det fra min side hvis pappaen skulle få ny dame og hun da hadde lagt ut bilder av mine barn med dem så hadde jeg sikkert klikka.. Hadd sikkert tenkt d samme som deg.. Anonymous poster hash: 339d3...36b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #15 Skrevet 30. mars 2015 Som du skriver. Er ikke sikkert hun har tenkt på det som du, men det var skikkelig vondt å se. Vet om at de er sammen og alt det, men når jeg så de 4 sånn stakk det. Anonymous poster hash: 4fb53...591
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 Syns ikke barn skal tagges på FB. De har et privatliv, de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå