Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Har truffet en fyr og han virker hodestups i meg,sender masse utrolig fine meldinger hver dag, gjennom dagen Men plutselig kan det gå en dag uten at jeg hører noe? :/ Jeg velger å ikke virke masete,så jeg sender bare en mld og spør om han har en fin dag eller noe i den gaten Merker jeg blir litt forvirret, er ikke vant til dette guttestyret Anonymous poster hash: 9c320...bd7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Virker han forelsket i deg sa du? Selv!? da er han sikkert det... Kanskje han vil se om du sender noe på eget insj først og? Vet jo aldri... Men noen dager er man opptatt med mye greier Anonymous poster hash: 77923...cad
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Jo,han virker virkelig forelsket, sier alle de rette tingene. Og det er altfor mye til at det kun handler om sex..Men plutselig er det helt stille fra han,og da blir jeg usikker..Sendte han en mld og sa hei og om alt var bra,og da svarer han kort.. Anonymous poster hash: 9c320...bd7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Og er d noe galt allerede så er han heller ikke den rette for deg... prøv å ikke gå inn med 10000 følelser med EN gang gjør d enklere å bli kjent og trygg/Evt kjent og finne ut at dere ikke passa likevel. Jeg holder ofte litt tilbake i starten iallfall! Mulig jeg er feig? Men vil ikke bli såra av Gud og hvermann Anonymous poster hash: 77923...cad
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Ikke alltid min svarer engang, og vi har kjent hverandre i kun 7 uker. Men, jeg vet han elsker meg ser det på blikket og hele mannen. Og mer enn sex ja, bodde hos meg en uke uten sex. Anonymous poster hash: 61a8a...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå