Gå til innhold

5 år mellom søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i tvil på om vi skal få nr tre. Blir ca 5 år mellom nummer to og tre da. Noen med så stor forskjell mellom de som kan dele erfaring?

Anonymous poster hash: d4f52...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mora mi hadde 5år mellom barna og hun sa det var en drøm. Broren min var stor nok til å klare seg selv Da jeg kom. Jeg har to tette fordi jeg er ikke så overbegeistret. jeg vokste opp nesten som enebarn side broren min flyttet ut da jeg var 14. Men du skal jo ha tre barn så det kanskje ikke blir det samme. De skal ha hverandre i større grad. Vi planlegger tredjemann også og da skal det være 5årsforskjell mellom nr2og3.

Anonymous poster hash: 82af6...b02

Skrevet

Våre barn er 4, 12, 17 & 20... Perfekt! :)

Anonymous poster hash: 95fd0...e64

Anonymous poster hash: 95fd0...e64

Skrevet

5 år mellom mine. 1 og 6 år gamle. Storesøster er det god hjelp i. Hun er jo så selvstendig

Anonymous poster hash: ace8d...138

Skrevet

Vi fikk nr 3 for 3 dager siden så har ikke store erfaringen å skryte av. Men det jeg merker jeg setter stor pris på at 5 åringen er selvgående, stueren og at hun faktisk evner å forstå det jeg sier til henne og i tillegg godtar det. Så får vi ta tiden til hjelp og finne ut av fortsettelsen. Det som er viktig er jo uansett at alle barna blir sett og får dekket sine behov, uansett alder. Det som funker i en familie funker kanskje ikke i en annen.

Skrevet

5 år mellom mine det er supert, de leker fint samen og store søster lærer lillesøster ting ☺

Skrevet

Min tredje er 5 og 8 år yngre enn de eldste. For oss har det vært supert, men yngste har "bestilt" en baby så han har noen å leke med (de eldste er så store nå at de ikke gidder å leke med en 5-åring), men da jeg forklarte at når den babyen er like stor som han er nå vil han være eldre enn storebror så ville han heller kjøpe en til av seg selv så han fikk noen å leke med 😁

Anonymous poster hash: ef43a...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...