Gå til innhold

Er jeg hensynsløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min er på besøk, jeg sa til henne tidligere i dag at senere måtte jeg ut i bilen og rydde litt og hente noen ting. For en stund siden sa jeg da at nå går jeg ut i bilen og henter noen ting. Ble borte rundt 4 minutter. Kom inn med de tingene jeg hadde hentet og gikk ut i yttergangen for å ringe på hos naboen og levere en liten påskeblomst. Naboen ble stående og prate lenge, og det var jo hyggelig! Når jeg kom inn igjen (det tok kanskje 20 min) var mamma kjempesur. Jeg hadde ikke sagt hvor jeg skulle, og jeg hadde ikke forklart HVA jeg skulle hente i bilen...Hun visste ikke hvor jeg var og det virket som jeg hadde noe å skjule...?? Jeg beklaget med FN gang jeg kom inn døren at det tok så lang tid, det var jo ikke planlagt...men hun bare fyrte seg opp og mener jeg ikke tar hensyn til henne...Hva skulle jeg egentlig tatt hensyn til? Hun visste for så vidt at jeg hadde kjøpt blomsten og at den lå i bilen.

Anonymous poster hash: b735a...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva?? Herregud for en DRAMAQUEEN

Anonymous poster hash: 41763...744

Skrevet

Hæ????

Anonymous poster hash: fabaa...5e6

Skrevet

Moren din høres ikke helt god ut. Er hun veldig kontrollerende ellers også?

Anonymous poster hash: 9c4f8...fc5
Skrevet

Enten er moren din syk eller ekstremt selvsentrert. Du er i alle fall ikke hensynsløs.

Anonymous poster hash: 38b6d...580
Skrevet

Ja det er jaggu hensynsløst å kjøpe en blomst til naboen og slå av en prat mens du leverer den. Jøss for en vrien mor.

Skrevet

Virkelig? Synes moren din høres drama og selvsentrert ut

Anonymous poster hash: 52312...421
Skrevet

Oi. Hadde vel ikke villet ha henne på besøk igjen.

Mor eller ikke, man får oppføre seg.

Anonymous poster hash: 23c26...979

Skrevet

Hvor lenge skulle hun være? Om det var et totimersøkt besøk synes jeg du var uhøflig. Om hun skal være en uke er hun helt på bærtur.

Anonymous poster hash: 3a3c0...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...