Gå til innhold

Unger som skifter øyefarge sent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at ungen har skiftet øyefarge etter 1,5 år? Når?

Anonymous poster hash: ccb64...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, to av dem. Eldstemann skiftet øyenfarge fra blå-blå til blågrønne da han var ca 3,5-4 år. Vi ser tydelig forskjell på øyefarge på bilder. Minsten skiftet fra mørkeblå til blågrønne da hun var ca 2,5 år, men hun er ikke ferdig enda. Nå er hun 5,5 år og øynene blir stadig litt og litt mer grønne. Nå er de mer grønne enn blå og det står "grønn" i passet hennes som hun fikk i februar.

Anonymous poster hash: 662c8...b6e
Skrevet

Mannen min skiftet sent, jeg vet ikke hvor sent... Hadde blå som liten, og nå er de blågrønne. Mulig skjer det med datteren vår også, hun har samme øynefarge som far hadde som barn. Hun er 21 mnd nå. 

Anonymous poster hash: ac4b5...d1e
Skrevet

Begge mine hadde blå øyne da de ble født, så endret de seg veldig gradvis, og fra ca 3 års alder så hadde de mine øyne. I passet vårt står det multi, for det er alle farger.

Anonymous poster hash: e8d6d...a88
Skrevet

Nå eldste var 1 år hadde han knallblå øyne. Nå er han snart 8 og noen ganger er de blå andre ganger grønne. I passet hans står det multi.

Skrevet

Ungen på 4 her endrer stadig vekk. Han begynte med blå, så ble de mer og mer grønne, nå er de blågrønne med brune flekker.

Jeg fikk og grønnere øyne i tidlig tenårene. Hadde blå/grå før det.

Anonymous poster hash: fdd09...902
Skrevet

Takk for svar.

Sønnen vår på 1,5 har knall blå øyne, mannen har brune og jeg har mørkeblå men en gylden ring rundt begge pupiller så de ser grønne ut. Tror at de gyldne ringene mine kom litt sent men vet ikke når. Mannen fikk brune ganske tidlig. Så er spent på om øynene til sønnen vår vil endre seg :)

Anonymous poster hash: ccb64...a68

Skrevet

Jeg skiftet gradvis fra hasselnøttbrune til grønne øyne. De var ikke helt grønne før nærmere tenårene, der er tydelig på skolebildene.

Gutten her hadde brune øyne ved fødselen, han er 6 år nå og de begynner å bli grønnere.

Anonymous poster hash: 45749...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...