Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Han snek seg opp på rommet deres og skremte de skikkelig da barna på 3 og 6 kom opp. Han evner ikke å bruke hodet eller tenke konsekvens. De kunne godt ha ramlet ned trappa. 3 åringen hylgråt. Faens møkkamann! Anonymous poster hash: 6f45e...4c7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Dustemann! Anonymous poster hash: 443dc...37c Anonymous poster hash: 443dc...37c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Ok... Pust med magen og tell til ti Anonymous poster hash: a9642...cfd
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Nesten like ille som sånne idiotiske amerikanere som ikke bare skremmer vettet av barna sine (med motorsag midt på natta) men i tillegg FILMER det og sender det inn til AFV. Hadde blitt rasende på mannen min om han hadde gjort noe sånt. Anonymous poster hash: dcc01...dba
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Nei men herregud da, de tåler vel å bli skremt litt av pappa, vi har vel alle fått noen barndmostraumer av en overivrig pappa. Jeg har fått forfølgelsesvanvidd f.eks. Anonymous poster hash: e1b32...f27
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Herregud. De tåler da det! Anonymous poster hash: 03330...f56
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Nei men herregud da, de tåler vel å bli skremt litt av pappa, vi har vel alle fått noen barndmostraumer av en overivrig pappa. Jeg har fått forfølgelsesvanvidd f.eks. Anonymous poster hash: e1b32...f27 Hvis du virkelig har forfølgelsesvanvidd tviler jeg på at du hadde tilføyd et smilefjes. Anonymous poster hash: dcc01...dba
<3Barn&Engler<3 Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Var ikke gjennomtenkt av han nei, men spørs jo hendelsesforløpet etter, så han selv at han skremte de feil? Var det han som trøstet de? I så fall har han lært på den tøffe måten. Om det ble opp til deg å trøste de og roe det ned, så bør du kanskje ta en alvorsprat med han, få han til å forstå hvor grensen går, ut fra aldrene deres.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Herregud. De tåler da det!Anonymous poster hash: 03330...f56 Du evner ikke tenke konsekvens du heller nei. Barna sto på toppen av en trapp og kunne ikke komme fort nok ned,dyttet hverandre unna. Hadde de falt ned kunne det gått veldig galt! Anonymous poster hash: 6f45e...4c7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Var ikke gjennomtenkt av han nei, men spørs jo hendelsesforløpet etter, så han selv at han skremte de feil? Var det han som trøstet de? I så fall har han lært på den tøffe måten. Om det ble opp til deg å trøste de og roe det ned, så bør du kanskje ta en alvorsprat med han, få han til å forstå hvor grensen går, ut fra aldrene deres.Han bare lo først men gikk rett i forsvar når jeg fortalte han hvor idiotisk det var. Han trøstet ikke,barna var redde for han. Anonymous poster hash: 6f45e...4c7
<3Barn&Engler<3 Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Var ikke gjennomtenkt av han nei, men spørs jo hendelsesforløpet etter, så han selv at han skremte de feil? Var det han som trøstet de? I så fall har han lært på den tøffe måten. Om det ble opp til deg å trøste de og roe det ned, så bør du kanskje ta en alvorsprat med han, få han til å forstå hvor grensen går, ut fra aldrene deres.Han bare lo først men gikk rett i forsvar når jeg fortalte han hvor idiotisk det var. Han trøstet ikke,barna var redde for han. Anonymous poster hash: 6f45e...4c7 Da er det seg hør og bør å forklare han det ja (helst uten å være sint, få menn får med seg hva som blir sakt når vi er sinte tydeligvis, de stenger oss ute) Han må jo snart lære seg at man ikke "skremmer livet" av ungene, når de er tenåringer, så går det jo noe bedre, men ikke når de er små, ungene blir jo med tiden usikre på han, ønsker han virkelig å gjøre ungene redd seg?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare morsomt. Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 Nesten like ille som sånne idiotiske amerikanere som ikke bare skremmer vettet av barna sine (med motorsag midt på natta) men i tillegg FILMER det og sender det inn til AFV. Hadde blitt rasende på mannen min om han hadde gjort noe sånt. Anonymous poster hash: dcc01...dba Ja, for det er bare amerikanere som gjør slikt, og bare amerikanere er idioter, ikke sant? *rister på hodet* Anonymous poster hash: 2a371...504
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare morsomt.Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f Med en slik holdning håper jeg virkelig at du ikke har barn. Anonymous poster hash: 6f45e...4c7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #15 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare morsomt.Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f Med en slik holdning håper jeg virkelig at du ikke har barn. Anonymous poster hash: 6f45e...4c7 Men å sitte på nett og skrive møkk om overvektige, det er gode holdninger? Du har litt av en jobb hvis du skal gå gjennom alle tråder og innlegg du er uenig i, og skrive at du håper de ikke har barn Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 Herregud. De tåler da det!Anonymous poster hash: 03330...f56 Du evner ikke tenke konsekvens du heller nei. Barna sto på toppen av en trapp og kunne ikke komme fort nok ned,dyttet hverandre unna. Hadde de falt ned kunne det gått veldig galt! Anonymous poster hash: 6f45e...4c7 Gikk det galt????? Anonymous poster hash: 03330...f56
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #17 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare morsomt.Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f Med en slik holdning håper jeg virkelig at du ikke har barn.Anonymous poster hash: 6f45e...4c7 Men å sitte på nett og skrive møkk om overvektige, det er gode holdninger? Du har litt av en jobb hvis du skal gå gjennom alle tråder og innlegg du er uenig i, og skrive at du håper de ikke har barn Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f ???? Anonymous poster hash: 6f45e...4c7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #18 Skrevet 30. mars 2015 Her hadde mannen fått høre det ettertrykkelig hvis han hadde funnet på noe sånt!!! Ikke mens barna hørte på da... Eksen min gjorde sånt, og gikk i forsvar, akkurat som gubben din HI...det er en grunn til at han er en eks for å si det sånn (tusen andre grunner i tillegg til uansvarlig oppførsel ifht barna altså...) Full støtte herfra, kronidiot!! Anonymous poster hash: ff8ff...ec6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #19 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare morsomt.Anonymous poster hash: 5ffa1...f8f For hvem? Anonymous poster hash: 443dc...37c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #20 Skrevet 30. mars 2015 Nei men herregud da, de tåler vel å bli skremt litt av pappa, vi har vel alle fått noen barndmostraumer av en overivrig pappa. Jeg har fått forfølgelsesvanvidd f.eks. Anonymous poster hash: e1b32...f27 Hvis du virkelig har forfølgelsesvanvidd tviler jeg på at du hadde tilføyd et smilefjes. Anonymous poster hash: dcc01...dba Slapp av litt, høyt blodtrykk får man av å ta alt på blodig alvor Anonymous poster hash: e1b32...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå