Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg redd for å finne en mann med dårlig økonomi da det ikke er en ting man spør om på første date og etter hvert når man har falt så ser jeg så klart ikke på det som en dealbreaker.. Selv har jeg helt ok økonomi, jeg jobber, lever etter evne og sparer hver mnd. Er det noen tegn å se etter? Mener så klart ikke at han må være rik, men ikke ha flere hundre tusen i kredittgjeld. Ja jeg har nylig sett på luksusfellen Anonymous poster hash: 12318...e31
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Ikke at man ikke kan ha dårlig økonomi fordet,men du vet fort hva han jobber med(derav ca hva inntektene er) eier han sitt eget sted? Leier? slike ting burde gi en indikasjon om mannen klarer seg eller ei... Anonymous poster hash: ea72f...cf6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Du blir kjent med mannen og vet hva han jobber med. Du ser forbruktet hans når dere er sammen og du ser hvordan hjemmet hans er. Er vel også vanlig å snakke om hvor mange reiser man har vært på og andre ting. Du ser hvilke klær han har og hvor ofte han er ute osv osv. Greit å date en stund og bli kjent uten å plumpe uti med en gang. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en som ikke var fornuftig økonomisk. Anonymous poster hash: b1d48...267
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Jeg redd for å finne en mann med dårlig økonomi da det ikke er en ting man spør om på første date og etter hvert når man har falt så ser jeg så klart ikke på det som en dealbreaker.. Selv har jeg helt ok økonomi, jeg jobber, lever etter evne og sparer hver mnd. Er det noen tegn å se etter? Mener så klart ikke at han må være rik, men ikke ha flere hundre tusen i kredittgjeld. Ja jeg har nylig sett på luksusfellen Anonymous poster hash: 12318...e31 Helt enig.. Og dessverre er jeg dømmende. Vet jeg at han jobber på Kiwi så involverer jeg meg ikke videre hadde vært noe annet om jeg falt for ham -og SÅ fant det ut... Men jeg har møtt mange som i en alder av 35 ikke har fast jobb? Har to unger annahver helg og leier en mørk hybel.. Er ikke akkurat det forholdet jeg vil inn i med 2 barn selv ;-/ Vanskelig å vite om folk har kredittgjeld dessverre-mange er jo flinke til å skjule det ! Anonymous poster hash: 12f92...586
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Du blir kjent med mannen og vet hva han jobber med. Du ser forbruktet hans når dere er sammen og du ser hvordan hjemmet hans er. Er vel også vanlig å snakke om hvor mange reiser man har vært på og andre ting. Du ser hvilke klær han har og hvor ofte han er ute osv osv. Greit å date en stund og bli kjent uten å plumpe uti med en gang. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en som ikke var fornuftig økonomisk. Anonymous poster hash: b1d48...267 Men en som "sløser penger" på byen hver mnd, har dyre klær -mener du han ha økonomiske problemer fordi han prioriterer feil? Eller er han velstående fordi han har råd til det? ..vanskelig å vite hva folk prioriterer da .. ;-/ Men jeg dater en som ALDRI er ute fordi taxituren (10 min) hjem er for dyr... Er rimelig gjerrig i tillegg.. Lampene blinker her . Anonymous poster hash: 12f92...586
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Du blir kjent med mannen og vet hva han jobber med. Du ser forbruktet hans når dere er sammen og du ser hvordan hjemmet hans er. Er vel også vanlig å snakke om hvor mange reiser man har vært på og andre ting. Du ser hvilke klær han har og hvor ofte han er ute osv osv. Greit å date en stund og bli kjent uten å plumpe uti med en gang. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en som ikke var fornuftig økonomisk. Anonymous poster hash: b1d48...267 Men en som "sløser penger" på byen hver mnd, har dyre klær -mener du han ha økonomiske problemer fordi han prioriterer feil? Eller er han velstående fordi han har råd til det? ..vanskelig å vite hva folk prioriterer da .. ;-/ Men jeg dater en som ALDRI er ute fordi taxituren (10 min) hjem er for dyr... Er rimelig gjerrig i tillegg.. Lampene blinker her . Anonymous poster hash: 12f92...586 Jeg liker ikke menn som prioriterer å bruke mye penger på byen og på merkeklær. Hva du liker eller ikke må du neste finne ut selv. Jeg liker menn med god utdannelse, fast jobb, fremtidsplaner, lyst på barn osv. Det er det og annet jeg har gått etter da jeg lette etter mannen jeg ville ha. Prøvde litt forskjellig før jeg fant han jeg ville slå meg til ro med og stifte familie. Anonymous poster hash: b1d48...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå