Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Hadde du forskjellige i svangerskapene dine, eller var det de samme som gikk igjen? Jeg har akkurat de samme dillene som sist. Fant frem dagboka fra sist, og lo litt inni meg da jeg så at dillene t.o.m stemte uke for uke! Anonymous poster hash: 7e2c1...24d
Piu Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Appelsin på slutten. Måtte stå opp hver kveld/natt og spise 2-3 stykk
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Med første så hadde jeg helt dilla på laks og frukt, spesielt vannmelon. Som jeg fantaserte og drømte om vannmelon. Med nummer 2, så var det sjokolade milkshake fra gatekjøkkenet. Ikke det beste å ha dilla på. Jeg drakk en hver fredag, da jeg så på favoritt programmet mitt på tv. Anonymous poster hash: f3c3a...eef
Meg og alle gutta Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Med nr 1 var det biff, ost, melk, junkfood, potetgull, generelt salt mat. Brakk meg av tanken på frukt eller kokte grønnsaker. I 2. Trimester kom isbit dilla. Spiste enorme mengder ut svangerskapet. Ble en gutt. med nr 2 var det isbiter og mot slutten var det sjokoladeboller fra meny. Ble gutt det også. Denne gangen har det vært frukt, bær, grønnsaker og fisk, egentlig mer antidiller enn diller fram til nå. (Ca halvveis) Har hatt en periode nå hvor jeg har hatt dilla på sånne saftis poser og farris. Klarer ikke cola, is kaffe som jeg elsker før, sushi, hvitløk og løk, leverpostei- egentlig de fleste pålegg utenom kokt egg og syltetøy, drikker ikke melk lenger og har stortsett ikke lyst på middag generelt. Ingenting som frister. Vet ikke hva vi venter denne gangen, men magefølelsen sier det er en gutt til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå