Gå til innhold

Hvorfor fikser ikke DB siden sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar at jeg ikke er den eneste som har problemet med at man ikke alltid får svar på innlegg? Altså at det bare kommer opp lysgrått på skriften og ikke den "blå rammen" rundt med font, smileys osv. Det har jo vært slik i 1-2 uker nå uten at de har gjort noe. Kjenner at jeg blir litt irritert.

Anonymous poster hash: 2c7c1...80f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du skrevet inne på ros og ris? Er jævlig irriterende ja..

Anonymous poster hash: 20b9b...155
Skrevet

har du skrevet inne på ros og ris? Er jævlig irriterende ja..

Anonymous poster hash: 20b9b...155

Nei, men jeg vil jo tro de er klar over det? Det er bare rart at de ikke nevner det en gang, f.eks. legger en lenke øverst og belager for problemet, men at det vil bli fikset da og da.

HI

Skrevet

Hos meg så fylder annonsebanneret på toppen halve siden så jeg ikke får klikket meg inn på det som er øverst på siden.

Kan bare klikke meg inn på de nederste innlegg. Får derfor hellere ikke logget meg ut. Er det samme på Kvinneguiden.

Og nå fikk jeg ikke publisere dette innlegg før ette mange klikk....

Anonymous poster hash: 43210...5fe
Skrevet

Jeg har ingen problemer

Anonymous poster hash: d785f...fe3

Skrevet

De sier de er klar over det, og at de jobber med saken, men de får det visst ikke helt til

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144205859-ting-virker-ikke-som-de-skal/

Det hjelper å trykke på F5 og oppdatere siden da, når det kommer nye reklamer rundt siden får du som regel svart. Problemet gjelder bare på pc og ikke på mobil

Anonymous poster hash: 33126...d7a

Jeg har problemer på mobilen også..

Anonymous poster hash: 6044d...d67

Skrevet

Hm, ja det hjalp med F5, men kjipt at de ikke får fikset det. Takk for tips i det minste :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...