Gå til innhold

Skriver her i frustrasjon og håper noen kan svare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for ett år siden, og fikk grad 3 rift. Denne uken har jeg menstruasjon og skulle sette inn en tampong. Inni der kunne jeg plutselig velge to veier! Det er en svær har klump som henger som en Istapp der inni. Det kjennes nesten ut som et bein! Midt i midten... Det er kleineste situasjonen og ikke noe jeg vil styre med legen til når jeg har fått tildelt selveste tause Birgitte som fastlege... Prøvde legekontoret og hun sa "det er normalt med forandringer" men alvorlig talt! Alt er jo fullstendig sarvet der nede! I tilleg får jeg verre menstruasjonssmerter når jeg setter inn tampongen, men må ha dette og bind siden det er så kraftige blødninger der nede! Noen som har opplevd noe lignende her?

Anonymous poster hash: be585...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg time hos privat gyn, trenger ikke henvisning!

Skrevet

Det er ikke livmortappen du kjenner? Jeg kan ogsaa velge to "veier"; foran og bak tappen.

Anonymous poster hash: f0fdf...6c6

Skrevet

Herlighet...høres ikke bra ut! Få time hos privat.gyn asap!!

Skrevet

Det høres normalt ut spør du meg...

Anonymous poster hash: 7cf7b...93e

Skrevet

Den er stor, ikke som en livmortapp. For å si det såNn er det ikke mulig å ha sex når den er slik den er nå... :-/

Skrevet

Høres ut som livmorfremfall/prolaps. Ikke farlig, men ubehagelig ja. Få deg en time til GU!!

Anonymous poster hash: 395bd...541

Skrevet

Livmortappen er jo stor. Den er sikkert 5 cm i diameter og kan være temmelig lang.

Anonymous poster hash: 3b55d...a67
Skrevet

Jeg er også blitt ganske deformert innvendig etter fødsel... Rett innafor kan jeg velge to veier, med da altså g-punktet i midten. Tror kanskje det er blæra jeg kjenner, men det ligger der g-punktet er omtrent. Enda dypere møter jeg "veggen", det kjennes ut som brusk (som nesetippen), og kan beveges noe på. Bøyer jeg fingeren noe, så kommer jeg dypere inn, og kjenner da livmortappen. 

Jeg er gravid igjen, så jeg er usikker på om denne "nesebrusken" er kommet etter jeg ble gravid igjen eller om det har vært der hele tiden. Jeg vet derimot at de to veiene innafor har vært der hele tiden. 
Verken lege eller gyn mener det er noe galt, ingen prolaps eller noe som helst. 

Ta deg en tur til privat gyn, så slipper du gå gjennom legen. Jeg håper du finner ut av det. Lykke til!

Anonymous poster hash: 19ef6...1bf
Skrevet

Den er stor, ikke som en livmortapp. For å si det såNn er det ikke mulig å ha sex når den er slik den er nå... :-/

Livmortappen er stor. Den tar opp mesteparten av plassen der inne og lager to "veier".

Anonymous poster hash: 7cf7b...93e

Skrevet

Jeg har jo hatt mensen flere ganger og ikke hatt dette problemet før nå. Men om livmortappen er så stor og har så. Ja det kjennes nesten ut som brusk. Ringer direkte til gybekologisk poliklinikk og spør dem tror jeg. Jeg er straks på vei til jobb også så det passer fint lite med noe legebesøk der oppe i kveld :-/

Skrevet

Du har ikke hatt sex all denne tiden...?

Anonymous poster hash: fba35...32a

Gjest Antarctica
Skrevet

Livmortappen er jo stor. Den er sikkert 5 cm i diameter og kan være temmelig lang. Anonymous poster hash: 3b55d...a67

...5 cm i diameter??? Ok, det er den altså ikke på alle!

Skrevet

Joda, hatt et aktivt sexliv og har jo hatt menstruasjon etter fødsel og brukt tampong som normalt, det er nå de siste to dagene det er skjedd en drastisk forandring der nede. Jeg blir fysisk dårlig når jeg skifter, det er rett og slett ekkelt å kjenne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...