Gå til innhold

Hvor lenge vente med å introdusere ny kjæreste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske fersk som kjærester, men er fra før venner og treningspartnere, i tillegg er han instruktør for sønnen :) Sønnen min kjenner han derfor godt, men kanskje det blir rart for han å plutselig måtte forholde seg til kjæresten som nettopp kjæresten til mamma? :)

Kjæresten er veldig inkluderende og tar meg og sønnen som en pakke, og han setter sønnen først :)

Anonymous poster hash: 05bf1...329
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tanker om dette? :)

Skrevet

Det kommer jo an på veldig mye. Hvor gammel er gutten din, hvor lenge er det siden du og faren gikk fra hverandre, hva slags samværsordnung har dere, hvordan takler gutten bruddet og samvær, hva slags type er gutten din, har faren ny partner, har du hatt kjærester tidligere, har kjæresten din barn, hva er planene deres... osv osv osv

Anonymous poster hash: 5ee9d...d48

Skrevet

Det kommer jo an på veldig mye. Hvor gammel er gutten din, hvor lenge er det siden du og faren gikk fra hverandre, hva slags samværsordnung har dere, hvordan takler gutten bruddet og samvær, hva slags type er gutten din, har faren ny partner, har du hatt kjærester tidligere, har kjæresten din barn, hva er planene deres... osv osv osv

Anonymous poster hash: 5ee9d...d48

Hm, hehe :)

Far og jeg gikk fra hverandre for ca 7 år siden, jeg har stort sett vært alene siden, kun et relativt kort forhold for ca 3 år siden. Far har ny samboer og nytt barn :) Kjæresten har ingen barn, og planen vår er å være sammen alltid ;) Hehe, vi ser for oss at dette er det riktige, den store kjærligheten :) Selvsagt har man ingen garantier, det vet jeg alt om..Men akkurat nå er dette helt riktig :) Han er forresten 9 år! Han er ganske reservert overfor andre, men ikke med kjæresten, de har en kjempebra tone! :)

Skrevet

Jeg synes man bør vente rundt 2 år før man intr evt ny kjæreste. Man bør kunne prioritere barna før kjæreste..

Anonymous poster hash: 3027e...6da

Skrevet

Er der selv.

Jeg flyttet ut i november, kjent min nye i 7 uker.

Barna har ikke sett han, men alle jeg kjenner synes jeg er treg?

3 barn alder 5 til 9.

Vi er godt voksne begge to.

Nå bodde ikke faren og jeg sammen Men delte en tomannsbolig.

Jeg venter til over påske.

Anonymous poster hash: a90a4...f45

Skrevet

Jeg var sammen med min nye mann i rundt 6 mnd. før jeg introduserte ham for datteren min, hun var da 3,5 år. Jeg hadde vært singel i to år. Vi er sammen enda, jenta mi er 12 år nå :)

Anonymous poster hash: f538b...403
Skrevet

Jeg synes man bør vente rundt 2 år før man intr evt ny kjæreste. Man bør kunne prioritere barna før kjæreste..Anonymous poster hash: 3027e...6da

Da er HI godt innafor siden det har vært slutt i 7 år;)

HI: Lurt å vente til den første forelskelsen har gitt seg og hverdagen kommer. Først da vet dere om dette vil vare og man ksn innvolvere ungene

Anonymous poster hash: 97aac...ca3

Skrevet

Helt sånn idealistisk synes jeg man burde vente til ungene har flyttet ut av hjemmet, men realistisk sett burde man i hvertfall vente til stormforelskelsen har lagt seg og hverdagen har satt inn. Når man har vært uenige noen ganger og funnet ut at det er greit, når man har opplevd at mannen ikke har svart på ei melding og alikevel klarte å ta det med knusende ro, når man har snakket om alle dealbrekerene som husarbeid, fremtidige barn, økonomi, forventninger osv.

Det har ikke noe med måneder og år å gjøre, heller hva man gjør i de månedene og årene.

Skrevet

1 år kanskje. 

Anonymous poster hash: 9d4d3...669
Skrevet

Er der selv.

Jeg flyttet ut i november, kjent min nye i 7 uker.

Barna har ikke sett han, men alle jeg kjenner synes jeg er treg?

3 barn alder 5 til 9.

Vi er godt voksne begge to.

Nå bodde ikke faren og jeg sammen Men delte en tomannsbolig.

Jeg venter til over påske.

Anonymous poster hash: a90a4...f45

Treg etter 7 uker???nei vet du hva her handler det om å ta hensyn til barna!vent minst 1år.

Anonymous poster hash: 0d9e0...fcb

Skrevet

Men damer, HI har jo vært alene i 7 år! I følger dere så må hun vente i 1-2 år til? Den 1-2 årsregelen gjelder etter brudd og ikke i dette tilfelle.

Hi, jeg sier som noen andre, vent til den verste forelskelsen har lagt seg. Masse lykke til!

Anonymous poster hash: 5edef...520

Skrevet

Vi kommer nok ikke til å vente et år :P Men det høres ut som en lur idé å vente til den første "bølgen" er over og vi ser litt mer klart :)

Skrevet

Jeg syns du skal vente til du vet om forholdet kommer til og vare, ikke vits og involvere barn i noe som går over fort, og det vet du best selv når det er.

Skrevet

Vi hadde barn begge to og ventet i ca syv mnd. Flyttet sammen etter to år (til stor glede for barna som hadde mast om det i ett år allerede). For deg er situasjonen annerledes siden barnet ditt faktisk kjenner kjæresten din. Men jeg ville likevel noen mnd hvertfall.

Anonymous poster hash: 2f038...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...