Mamma`n til turbo Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Ser det er noen statlige prøveprosjekt men der er vel kriteriene svært høye for å komme med. Jeg prøver å finne ett slags prosjekt hvor man får ett i hensikt trenings pg matopplegg som man følger på fulltid (istedenfor jobb). Enten bo på plassen den tiden det varer eller reise til og fra. Noen som vet om noe som dette? Gjerne privat også.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Ja. Nimi. https://www.staminagroup.no/nimi/vart-behandlingstilbud/helse-og-livsstil/overvekt---offentlig-avtale/ Anonymous poster hash: b6938...c64
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Hvis du tilhører helse sør øst har Nimi ett veldig bra opplegg Anonymous poster hash: 97719...dc1
Mamma`n til turbo Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2015 Takk for svar :-) Alle disse er gjennom henvisning og jeg er langt fra så stor St jeg passer kriteriene deres som er min 35 i bmi med sykdommer ellers min 40. Jeg er ute etter helt samme type opplegg som disse men at man betaler selv og ikke må bli henvist. Var visst ikke så lett å finne det :-0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Jeg vil anbefal M3 eller Volvat. Volvat har livsstilsopplegg i Oslo, i hvert fall, og jeg har kjempegod erfaring med M3 på Hamar. Sistnevnte jobber etter Eurodiet-prinsippet etter Fedon Lindbergh, og for meg var det redningen. Man får full helsesjekk, jevnlige samtaler med sykepleier som har spesialisert seg på livsstilsendring og skreddersydd matplan. Jeg er et nytt menneske, og det ser ut til at dette kommer til å holde livet ut. Anonymous poster hash: cc1e4...dc6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Takk for svar :-) Alle disse er gjennom henvisning og jeg er langt fra så stor St jeg passer kriteriene deres som er min 35 i bmi med sykdommer ellers min 40. Jeg er ute etter helt samme type opplegg som disse men at man betaler selv og ikke må bli henvist. Var visst ikke så lett å finne det :-0 Du kan dra på Nimi privat. Anonymous poster hash: b6938...c64
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Hva med slike treningsreiser? Man kan finne reiser med trening hver dag (ofte flere pr dag) og sunn mat til alle måltid samt ernæringsforedrag. Anonymous poster hash: 5cf20...477
Mamma`n til turbo Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2015 Tusen takk for svar! Skal sjekke ut både volvat og M3. Jeg har allerede gått ned 20 på egen hånd men trenger hjelp til å virkelig komme inn i ett godt treningsopplegg på daglig basis mer enn med PT timer. Takk for svar igjen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå