Gå til innhold

3 tommelfingerregler for forhold:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en venninne en gang som sa hun hadde tre regler som måtte være tilstede for at hun skulle være i et forhold. Jeg synes det var gode regler, så tenkte jeg skulle dele dem med dere. De passer egentlig både for kjærlighetsforhold og venninneforhold, spør du meg:

 

1. Han må ikke få meg til å føle meg stygg

2. Han må ikke få meg til å føle meg dum

3. Forholdet må ikke koste mer enn det smaker.

 

For min egen del holder alle tre reglene vann i forhold til mannen min, selv om han ved noen anledninger ikke har klart å holde punkt 1. Spesielt en gang gjorde han et feiltrinn ift. det. I mine venninneforhold er det av og til punkt 3 som kan være utfordrende. Men da kanskje mer fordi jeg er et ja-menneske og har lyst til å gjøre alle til lags, enn for at vennskapene KREVER for mye.

 

Hvordan er det med dere?



Anonymous poster hash: c42a6...9dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dersom noen må sette så selvsagte krav, så er d bare litt trist....

 

Anonymous poster hash: 37dc7...6f1

Skrevet

Jeg tenker at man heller må stille noen krav til seg selv. Man kan nemlig ikke forandre andre, men dersom man selv utstråler positiv energi, så får man gjerne det samme tilbake. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...