Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg har fått verdens beste kjæreste, vi er skikkelig forelsket begge to Men det er nesten som jeg venter på at det skal gå over,bare fordi jeg ikke kan tro at det går an at noe slikt kan vare Men for noen gjør det jo det? Anonymous poster hash: 6c4f2...7f9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Gratulerer med kjæreste.. Hvis begge respekterer hverandre, har gjensidig tilitt, samt har god kommunikasjon, ja da får dere forholdet til å vare.. Jeg har det med min drømmemann, og det er en god følelse! Lykke til videre:) Anonymous poster hash: d6b1d...cc5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Gratulerer med kjæreste.. Hvis begge respekterer hverandre, har gjensidig tilitt, samt har god kommunikasjon, ja da får dere forholdet til å vare.. Jeg har det med min drømmemann, og det er en god følelse! Lykke til videre:) Anonymous poster hash: d6b1d...cc5 Takk! Kjekt å høre andres innspill om dette Anonymous poster hash: 6c4f2...7f9
the amazing spidermamma Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 For noen går det bra! Jeg husker også den følelsen av at 'nå må det vel snart dukke opp noen skjær i sjøen'. Men nå har det gått åtte år, og Vi har det fortsatt veldig bra, ett bryllup og to barn senere. Noen ganger er man bare heldig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Lykke til! Mitt tips til dere er å skrive en felles visjon for hvordan forhold dere vil ha. Så kan dere fortsette å ha det sånn bestandig ☺️ Det kom godt med for oss. Når man er i en dårligere periode kan man se på "planen" og spørre seg, "bidrar det jeg sier/gjør til dette nå?". Det var nyttig for oss, og vi har hatt det veldig fint sammen 😊 utrolig gøy å våkne opp med drømmemannen hver dag 😊😊 Anonymous poster hash: 4281b...96f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Alle forhold vil ha opp og nedturer, det er jo helt naturlig, men så kommer det helt ann på hvordan man takler disse😊 Anonymous poster hash: 6d05d...73f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Vi er på 16. året. Ingen grunn til at det ikke skal lykkes for dere også! Anonymous poster hash: 21ef3...bf5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tror alle forhold har noen nedturer, forskjellen mellom de som varer og ikke varer ligger nok i stor grad i evne til kommunikasjon fra begges side. Så lenge begge parter er villig til å lytte og til å ta hensyn, så vil man som regel komme opp igjen av bølgedalene. Jeg har selv vært sammen med mannen min i snart 19 år, og vi har det fortsatt godt sammen Anonymous poster hash: f7742...2a5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Så kjekt å lese! Jeg regner jo med at alt ikke er like rosenrødt hele tiden,men det handler vel om å takle det på rett måte Anonymous poster hash: 6c4f2...7f9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tror rett og slett oppskriften er god kommunikasjon, gjensidig respekt og et grunnleggende ønske om at den andre skal ha det godt. Da tåler man også nedturene. Man kan ikke forvente at et livslangt forhold består av bare rosa bomullskyer og regnbuer, men om man respekterer hverandre og er villig til å ofre litt for at den andre skal ha det bra også i de tyngre dagene høster man kjærlighet og respekt tilbake også og ting går seg til igjen. De små tingene i hverdagen, de små tingene du sier og gjør for å vise din kjærlighet og for å glede den andre blir limet i forholdet. Den dagen du tar den andre for gitt eller blir for egoistisk og bare ser egne behov ryker det. Man må gi og ta, høste og så, finner dere balansen her kan dere vare herfra til evigheten Vi har vært sammen i 17 år, gift i 15. Vi legger koselige planer for alderdommen sammen... Anonymous poster hash: 261a4...97e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #11 Skrevet 31. mars 2015 Kommunikasjon, vennskap, respekt og toleranse har vært nøkkelordene her, samt evne til å bite tennene sammen og se forbi harde tider. Også respekterer vi hverandres behov for frihet, vi kveler ikke hverandre med krav og forventninger om hvordan et forhold skal være. Vi ble sammen veldig unge (jeg var nettopp blitt 18), da var det også ekstra viktig å godta at ting og folk endrer seg over tid; men det gjelder også for de som møtes senere i livet, man må ha aksept for endringene fremfår å prøve å endre motparten etter egne ønsker. Sammen i 21 år, gift i 18 år. Ser frem til alderdom sammen. Anonymous poster hash: 7b6fb...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå