Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Har en toåring med frisørvegring. I barnehagen hans jobber det en dame som er utdannet frisør. Hun tilbød oss å klippe ham, og i dag kom han hjem med fin vårsveis Hun har ikke sagt noe om betaling. Hva ville dere gitt? Tenkte kanskje noe påskegodt som sjokolade, kaffe, te e.l. samt en konvolutt med penger. Hva tror dere, og hvor mye bør vi gi? 200-300? Anonymous poster hash: ebc2a...131
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Her vi bor koster det 350kr for barn. Så ville tilbudt henne det Og vil hun ikke ta imot penger så hadde jeg kjøpt et stort påskeegg og en blomst til henne Anonymous poster hash: f058d...1b2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Takk for svar! Her (på landet😂) betalte jeg 250 sist tiåringen var hos frisøren, så da er sikkert 300 kr og en påskegodtgave bra Anonymous poster hash: ebc2a...131
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Strengt tatt bør vel barnehagen få de pengene hvis hun har gjort jobben i sin arbeidstid. Anonymous poster hash: fea34...d85
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Jeg hadde ikke gitt penger. Hun har egentlig ikke lov til å ta i mot betaling. Gi et påskeegg og en blomst. Anonymous poster hash: 86078...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå