Gå til innhold

Hva ville dere gitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en toåring med frisørvegring. I barnehagen hans jobber det en dame som er utdannet frisør. Hun tilbød oss å klippe ham, og i dag kom han hjem med fin vårsveis :)

Hun har ikke sagt noe om betaling. Hva ville dere gitt? Tenkte kanskje noe påskegodt som sjokolade, kaffe, te e.l. samt en konvolutt med penger. Hva tror dere, og hvor mye bør vi gi? 200-300?

 

Anonymous poster hash: ebc2a...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vi bor koster det 350kr for barn. Så ville tilbudt henne det :)

Og vil hun ikke ta imot penger så hadde jeg kjøpt et stort påskeegg og en blomst til henne :)

 

Anonymous poster hash: f058d...1b2

Skrevet

Takk for svar! Her (på landet😂) betalte jeg 250 sist tiåringen var hos frisøren, så da er sikkert 300 kr og en påskegodtgave bra :)

 

Anonymous poster hash: ebc2a...131

Skrevet

Strengt tatt bør vel barnehagen få de pengene hvis hun har gjort jobben i sin arbeidstid.



Anonymous poster hash: fea34...d85
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt penger. Hun har egentlig ikke lov til å ta i mot betaling. Gi et påskeegg og en blomst.

 

Anonymous poster hash: 86078...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...