Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Hva har dere plantet og sådd så langt? Jeg plantet georginer i dag. Har sådd tomater. Har også sådd fiolfrøstjerne, gresk løvkøje, tagetes og petunia. Gleder meg til å plante ut i hagen! Anonymous poster hash: 91a68...aca
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Hva har dere plantet og sådd så langt? Jeg plantet georginer i dag. Har sådd tomater. Har også sådd fiolfrøstjerne, gresk løvkøje, tagetes og petunia. Gleder meg til å plante ut i hagen! Anonymous poster hash: 91a68...aca Sår du inne først da eller? Jeg må vente til nattefrosten er over, har ingen mulighet til å så inne. Men har kjøpt veggdrivhus i år, så regner med å begynne etter påske. Blir tomater, agurk, squash, jordbær, urter og litt blomster her. Ellers blir det gulrøtter, løk og jordskogger i kjøkkenhaven;) Anonymous poster hash: fe9be...6ab
Mpus Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Hva har dere plantet og sådd så langt? Jeg plantet georginer i dag. Har sådd tomater. Har også sådd fiolfrøstjerne, gresk løvkøje, tagetes og petunia. Gleder meg til å plante ut i hagen! Anonymous poster hash: 91a68...aca Sår du inne først da eller? Jeg må vente til nattefrosten er over, har ingen mulighet til å så inne. Men har kjøpt veggdrivhus i år, så regner med å begynne etter påske. Blir tomater, agurk, squash, jordbær, urter og litt blomster her. Ellers blir det gulrøtter, løk og jordskogger i kjøkkenhaven;) Anonymous poster hash: fe9be...6ab Har du sådd jordskogger fra frø? I så fall hvor har du kjøpt frøene? Eller hvor har du kjøpt knoldene?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Jeg har sådd tomat, agurk, chilli, persille, timian inne. Gleder meg til å sette de ut. Anonymous poster hash: a7614...63a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 får man kjøpt tomatplanter nå? Skulle så gjerne hatt planter - ikke frø!! Anonymous poster hash: b602f...1c9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 får man kjøpt tomatplanter nå? Skulle så gjerne hatt planter - ikke frø!! Anonymous poster hash: b602f...1c9 Tomatplanter skal ikke plantes ut før det er 5-10 grader om natta. Anonymous poster hash: 91a68...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå