Gå til innhold

I kveld må jeg tvinge meg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å ha sex.. Jeg har egentlig vondt i hver fiber i kroppen og har på ingen måte lyst, men jeg takler ikke at mannen skal være sur og bare helt stille hele tiden! Kjefter på ungene og sitter bare i den jævla stolen sin!

Fy flate jeg vil ikke dette! Hvorfor må alt handle om sex? Vi har det helt fint ellers! Tja, bedre enn dette iallfall! Men det er mas hver jæ*** dag! Hinting hele tiden! Kan ikke bytte bukse en gang uten at han står der og stirrer! Jeg mister bare lysten mer og mer! :(

Har ingen å snakke med dette om, måtte bare få det ut en plass... Ikke vær stygg med meg, er fullt klar over mannen burde fått sitt også. Har foreslått elskerinne, men det gidder han da ikke! Og jeg vet det er mange av dere som har det omvendt! Men det å ikke ha lyst er faktisk grusomt! Det går ikke an å bare skru den på, og den kommer heller ikke etter hvert! Jeg ligger der og håper at han skal bli ferdig snart!

Anonymous poster hash: 8515d...5be

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor i alle dager må du ha sex hvis du ikke vil???

Skrevet

Hvorfor vil du ikke om dere ellers har det bra?

Kanskje på tide å endre tankegang? Du har en mann som har lyst på deg, som stirrer om du skifter?

Jeg kunne danset naken foran min mann og han hadde antakelig enten ikke lagt netke til det eller bedt meg kle på meg...

Anonymous poster hash: eddd7...c71

Skrevet

Fordi han ødelegger hele familien med denne furtingen! :( Prøver å få ham med på familieaktiviteter, men han bare sitter og glor på tv hele dagen! Spør jeg om noe får jeg knapt en lyd til svar!

I lange perioder sitter han og bare stirrer ut i lufta og ser sur ut! Argh!!!

Skrevet

Hvorfor vil du ikke om dere ellers har det bra?

Kanskje på tide å endre tankegang? Du har en mann som har lyst på deg, som stirrer om du skifter?

Jeg kunne danset naken foran min mann og han hadde antakelig enten ikke lagt netke til det eller bedt meg kle på meg...

Anonymous poster hash: eddd7...c71

kronisk sykdom, vondt i hele kroppen i lange perioder! Pga det sover jeg dårlig og er sliten omtrent hele tiden... Eier ikke lyst i det hele tatt i de periodene! Og så blir det verre av at han er sur og sint pga det! Æsj, dette vil jeg ikke mer!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi han ødelegger hele familien med denne furtingen! :( Prøver å få ham med på familieaktiviteter, men han bare sitter og glor på tv hele dagen! Spør jeg om noe får jeg knapt en lyd til svar!

Men du skal da ikke gå på akkord med deg selv bare fordi du har en drittunge til mann.

Skrevet

Nei, vet du hva... Du ber mannen din ta seg sammen!

Anonymous poster hash: 45e79...b29

Skrevet

Fy f*** jeg blir så sint på dine vegne. Gammel er den drittungen der da? Hadde IKKE lagt meg ned som ei skrevedukke for en liten guttunge som furter som en overkåt tenåring som kun få se og ikke røre noen på bordell!!

Skrevet

Ei venninne av meg hadde en mann som ble slik. Skikkelig sur, ufin og gretten.

Det var etter fødsel...

Det er ikke bra!!!!

Dere bør snakke ut om det. Jeg har også problemer med min sexlyst, men jeg presser meg selv i ny og ned likevell.

Men jeg gjør det fordi jeg elsker mannen min, og jeg vil at han skal få seg litt selv om jeg sliter med sexlysten.. ikke fordi han blir sur, ufin.

Anonymous poster hash: 1e94b...25c

Skrevet

Blir han med på familieaktiviteter hvis dere har sex?

Anonymous poster hash: 1daf1...612

Skrevet

Herlighet! Jeg hadde heller ikke hatt lyst på mannen min om han oppførte seg som en hormonell og ufin 17-åring. Han straffer deg fordi du ikke vil ha sex ved å bli sur og kranglete. Mannen min må gjerne se på meg med begjær og lyst, men det høres ut som om mannen din ser på deg som et sexobjekt.

Jeg hadde fått mindre lyst på mannen min om han oppførte seg som mannen din! Det er ikke du som er rar, HI!

Skrevet (endret)

Hadde ALDRI hatt sex med samboeren pga furting og at han gjør livet surt for HELE familien. Da hadde han fått slengt i trynet at han kunne skjerpe seg eller stikke. Slike drittsekker bryr seg kun om seg selv. Sex skal være en nytelse fordi begge har lyst, ikke pga husfreden! Kjemmer jeg blir provosert. Få deg litt bein i nesa da dame!

Du får heller lære han at det lønner seg å være snill 😉

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Hva er det med damene her inne? Det er som om det er status å si nei til mannen mest mulig. Ikke rart han blir sur. Det hadde jeg også blitt om mannen min hadde avvist meg hele tiden. Stakkars mannen din.

Anonymous poster hash: ebc80...1ac
Skrevet

Hva er det med damene her inne? Det er som om det er status å si nei til mannen mest mulig. Ikke rart han blir sur. Det hadde jeg også blitt om mannen min hadde avvist meg hele tiden. Stakkars mannen din.

Anonymous poster hash: ebc80...1ac

Absolutt ingen status å si nei. Men puler ikke for å blidgjøre en furten umoden mann som i tillegg lar det gå utover ungene. Hadde han oppført seg som en mann så tror jeg nok hun hadde hatt lyst på han ;)

Skrevet

Hvorfor være i forhold om dere ikke vil ha sex?

Kanskje bedre å være alene da.

Anonymous poster hash: c7ba0...8c6
Skrevet

Hvorfor være i forhold om dere ikke vil ha sex?

Kanskje bedre å være alene da.

Anonymous poster hash: c7ba0...8c6

Hvordan klarer du å tolke innlegget på denne måten?

Skrevet

Føler med deg, HI.

Men vil råde deg til å ikke gå på akkord med deg selv. Det gjorde jeg i lang tid og nå er jeg ei bitter heks som ikke respektere han..

Anonymous poster hash: e190e...2a0

Skrevet

kronisk sykdom, vondt i hele kroppen i lange perioder! Pga det sover jeg dårlig og er sliten omtrent hele tiden... Eier ikke lyst i det hele tatt i de periodene! Og så blir det verre av at han er sur og sint pga det! Æsj, dette vil jeg ikke mer!

Du er alstå kronisk syk og sliter med søvn. Og hvis du ikke er i form til å ha sex så reagerer mannen din med å furte, isolere seg fra familien og sitte og se på tv hele dagen, uten å involvere seg i familien.

Dvs. når DU er dårlig, da straffer han deg med å overlate alt ansvar for barna og huset til deg - inntil du gjør som HAN vil.

Mannen din er en stor, stor, stor egoist!

Ja, det må være frustrerende å gå uten sex når man har lyst. Men de fleste oppegående menn jeg vet om i lignende situasjoner, de gjør stikk motsatt av det din mann gjør, HI. Når kona har vanskeligere perioder med helsen, da stiller de mer opp for å avlaste - fordi de er smarte nok til å innse at da kommer kona seg raskere igjen, og da kommer gjerne sexlysten også raskere tilbake.

Mannen din er ikke særlig smart, og han er en stor egoist.

Fortell ham at du har fått nok av surmulingen hans og at han har å stille opp overfor familien sin. Og så ringer du familievernkontoret og gjør en avtale der, og krever at mannen blir med. Slik du/dere har det kan dere ikke fortsette!

Og hvis mannen din ikke er interessert i å hverken skjerpe seg eller være med på fvk... da har du det langt bedre uten ham. Det å gå rundt og føle seg presset til sex, forholde seg til en mann som furter pga. det og melder seg ut av familien - det gjør stresset ditt mange ganger større, noe som også på virker sykdommen din.

Og du har selvfølgelig IKKE sex i kveld om du ikke ønsker det! I stedenfor sex i kveld så synes jeg du skal ta deg en samtale med mannen. En konstruktiv samtale. Og så ringer du fvk i morgen og får avtalt møte der.

Anonymous poster hash: 94e88...59b

Skrevet

# 18 igjen her....

Og noen av de tingene du kan ta opp med mannen når du snakker med ham i kveld er:

- Når du er for dårlig til å ha sex, hvorfor velger han da å straffe deg med å overlate alt i hjemmet til deg?

- Tror han at du blir bedre når du må ta alt?

- Tenker han noen gang på at HAN må gjøre seg selv attraktiv for DEG for å tenne deg og få deg til å få lyst på ham?

- Forstår han ikke at en surmulende og furtende mann som ikke gidder å svare deg ikke er sexy?

- Forstår han ikke at han må dele på arbeidsoppgaver i hjemmet og med barna for å bli tiltrekkende?

- Forstår han ikke at hans oppførsel har motsatt hensikt - at jo mer han furter og surmuler og trekker seg tilbake fra familien, jo mindre tiltrekkende blir han som mann?

Møt ham på den måten at du sier det er forståelig å bli frustrert når sexlysten er større enn hvor ofte man har sex. Fortell ham at det er frustrerende for deg også å være syk og ikke ha større lyst enn du har. Men skal dere ha en sjanse til et godt forhold så må dere finne en løsning på problemet!

Nr 1 må være at han slutter furting og surmuling og at han tar sin del av ansvar med barn og hjem - også når han ikke "får seg".

Så må dere komme dere til fvk, for jeg tror ikke dere greier dette alene.

Hi, la påsken 2015 være da du tok tak i situasjonen og prøver å få til en endring. Ikke fortsett å leve slik du gjør nå, det vil ødelegge deg helt. Snakk med mannen i kveld og ring fvk i morgen for å avtale time der. Vil ikke mannen gå på fvk så går du alene for å snakke om forholdet der, det kan hjelpe deg til å se hva som må gjøres fremover, og om forholdet har noen fremtid.

Lykke til!

Skrevet

Dette blir for dumt. Er dere fjorten år begge to? Det er ikke synd på deg når du ikke gidder å sette grenser.

Skrevet

Du får be han ta med seg den surheten sin et annet sted isteden for å forpeste deres tilværelse med sin surhet, for det er IKKE greit!

Også får du kjøpe en plastik-fitte han kan tørrtrene på. ;)

Skrevet

Hadde jeg hatt så lite lyst på mannen min så hadde jeg gått hjem og skilt meg isteden

Anonymous poster hash: fa411...644

Skrevet

Dette blir for dumt. Er dere fjorten år begge to? Det er ikke synd på deg når du ikke gidder å sette grenser.

Det er jo nettopp fordi Hi har satt grenser for seg selv at mannen blir sur. Det er der problemet ligger. Og at han etter at hun har satt grenser blir så ufordragelig at hun føler seg presset til likevel å ha sex.

Da må hun selvfølgelig sette nye grenser. Men ditt innlegg er lite konstruktivt....

Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke ha sex for husfreden!

Men jeg lurer på, hvor lange er disse dårlige periodene dine og hvor lenge er det vanlig at mannen din må gå uten sex?

Jeg spør fordi jeg er kronisk syk selv, og veldig bevisst at det jammen ikke er lett å være partneren til kronisk syke heller. Min sykdom begrenser jo ikke bare forholdet vårt, hele familien må jo ta hensyn til meg og min dagsform og begrensninger.

Jeg prøver derfor å være flink til å vise og fortelle mannen min hvor glad jeg er i han og at jeg overhodet ikke tar han for gitt. God kommunikasjon og gjensidig respekt er spesielt viktig i et forhold som også inneholder sykdom, ellers går det ikke.

Mannen min respekterer at jeg ikke alltid orker sex og har aldri blitt masete eller ufin, men jeg respekterer også at hans seksualdrift ikke styres av min sykdom og nærhet er viktig. Derfor kan jeg godt krype naken inntil han selv om jeg ikke ønsker sex, jeg kan la han kose og stryke på meg og det er helt greit at han blir opphisset av det selv om jeg bare slapper av og nyter kosen uten å tenne. Nærhet og kos er viktig, og jeg kan godt runke han eller han gjøre det selv uten at det er press om samleie.

De gangene jeg ikke orker nærhet i det hele tatt er det helt greit, men det er ikke så ofte jeg ikke orker noen form for nærhet.

Høres ut som dere kjører hver deres bil og svinger lenger og lenger fra hverandre? Dere må snakke sammen.

Anonymous poster hash: ef6b5...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...