Gå til innhold

Ville dere sendt 2,5 åring i bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hun var våken i strekk fra kl 01.30-05.15? Måtte vekkes igjen kl 06.00 om hun skulle i bhg. Var våken pga tørrhoste og vondt i halsen som hun sa, men ingen feber. Mye gråt og syting.

Jeg ble hjemme med henne idag, hadde så vondt av henne der hun lå og endelig hadde klart å sovne igjen. Føler liksom ikke hun er skikkelig syk siden hun ikke har feber, hun er bare skikkelig trøtt noe som er forståelig. Kjenner på den dårlige samvittigheten likevel, at det ikke var grunnlag nok til å bli hjemme. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: ae540...4c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hadde helt klart blitt hjemme. Selv om hun ikke har feber så er hun tydelig ikke i form når hun holdes våken på natta av det :)

Skrevet

Om hun var våken i strekk fra kl 01.30-05.15? Måtte vekkes igjen kl 06.00 om hun skulle i bhg. Var våken pga tørrhoste og vondt i halsen som hun sa, men ingen feber. Mye gråt og syting.

Jeg ble hjemme med henne idag, hadde så vondt av henne der hun lå og endelig hadde klart å sovne igjen. Føler liksom ikke hun er skikkelig syk siden hun ikke har feber, hun er bare skikkelig trøtt noe som er forståelig. Kjenner på den dårlige samvittigheten likevel, at det ikke var grunnlag nok til å bli hjemme. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: ae540...4c4

Hadde blitt hjemme! :)

Anonymous poster hash: 4caaf...6c2

Skrevet

Jeg hadde holdt henne hjemme. Med så lite søvn om natta så hadde ikke dagen i barnehagen blitt noe bra for henne. Det er jo mulig at hun brygger på noe og blir dårlig i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 6bf73...bc2

Skrevet (endret)

Jeg jobber i barnehage selv og synes du har tatt den helt rette avgjørelsen. Barnehagedagen for de små er like slitsom som en dag på jobb kan være for oss voksne. Da bør almentilstanden være god. Barn som hoster, har vond hals og er slitene har det ikke godt i barnehagen uansett om de har feber eller ikke. Jeg synes du skal være hjemme med god samvittighet og vissheten om at du gjør det beste for barnet ditt :) God bedring til den lille frøkena :)

Endret av SnartMor86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...