Gå til innhold

Barnetrygden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle fått den denne mnd?

Har litt dårlig råd denne mnd og trenger at de kommer inn  nå snart..... Veldig så tregt det gikk denne gangen da!

Anonymous poster hash: 000a1...54a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom i dag , har DNB :D

Anonymous poster hash: f6703...e08

Skrevet (endret)

Ikke fått . Kommer nok i morgen, som det alltid gjør for de som ikke har dnb :P

Endret av Bustetroll
Skrevet

Har litt dårlig råd denne mnd og trenger at de kommer inn nå snart..... Veldig så tregt det gikk denne gangen da!

I morgen er siste mars. De skal alltid komme siste i mnd så det er jo det du bør forholde deg til. Går ikke tregt fordi de kommer til riktig tid?!

Anonymous poster hash: 5ebaf...0cb

Skrevet

Fikk min på fredag kveld

Skrevet

De kom fredag kveld.

Anonymous poster hash: cab23...1df
Skrevet

Håper bare de kommer inn før påska her, skal ha barnetrygd for februar og mars mnd nå.. Men av alle ting måtte jeg søke det på ny nå på fredag.. Håper bare de kommer før påske, vi har nå 150,- på konto og i lommeboka (til sammen) :P
Men er 2 dager (3 med denne) igjen før påska så det finnes vel håp ;)

Skrevet

Har litt dårlig råd denne mnd og trenger at de kommer inn nå snart..... Veldig så tregt det gikk denne gangen da!

Hvordan kan det være tregt??

Kommer jo siste dag i mnd, og det er i morra?

Anonymous poster hash: dc1e3...674

Skrevet

Håper bare de kommer inn før påska her, skal ha barnetrygd for februar og mars mnd nå.. Men av alle ting måtte jeg søke det på ny nå på fredag.. Håper bare de kommer før påske, vi har nå 150,- på konto og i lommeboka (til sammen) :P

OY måtte du søke?

Skrevet

OY måtte du søke?

Jupps, lang historie, med folkeregisteret som har mistet meg ut av systemet osv osv.. Passe lei hele greia, en mnd med rent tull fra både folkeregisteret og NAV.. NAV slo på stortromma i dag, og innvilget HELE 45 kr i nødhjelp... Nødhjelp som vi søkte ¨på onsdag sist uke

Skrevet

OY måtte du søke?

Jupps, lang historie, med folkeregisteret som har mistet meg ut av systemet osv osv.. Passe lei hele greia, en mnd med rent tull fra både folkeregisteret og NAV.. NAV slo på stortromma i dag, og innvilget HELE 45 kr i nødhjelp... Nødhjelp som vi søkte ¨på onsdag sist uke

NAV ❤️ Herregud.. Hva mener de man får kjøpt for 45 kr da? Spaghetti i hermetiske tomater?...

Skrevet

OY måtte du søke?

NAV ❤️ Herregud.. Hva mener de man får kjøpt for 45 kr da? Spaghetti i hermetiske tomater?...

Kan få til en spagetti med kjøtt ut av det, kanskje hermetiske tomater om man har flaks o.O

Håper desperat at vi får inn barnetrygda før påske.. Ellers får vi vel maks 1000 kr for påsken, slik vi fikk for 2 uker siden, som skulle holde en uke hvertfall, da med medisin innkjøp til samboeren (som blir 500-700 kr alene) mat, drivstoff og sykehus tur..

Skrevet

Enten må dere lære dere at den kommer siste dag i mnd eller tydeligvis bytte bank til DnB som får den flere dager før ;)

Skrevet

45kr?? Når jeg jobbet i sosialtjenesten for 10 år siden så ga vi 60 kr dagen (fra søkerdato) for en enslig, dvs 120kr for to voksne og 30 kr per barn. Så om dere har to barn så hadde det blitt 180kr dagen. 45kr er jo latterlig :( Maten har ikke blitt billigere på 10 år. Og da med 48 timers saksbehandlingstid, dårlig kontor dere tilhører, dere kan faktisk klage til fylkesmannen. Men jeg skjønner om dere ikke gidder, men en slik klage er ganske enkel.

Men barnetrygden skal komme i morgen, NAV overfører pengene til bankene fra ca den 20 hver mnd, men bankene har ikke lov til å utbetale før siste virkedag i mnd. Men dnb og noen andre banker bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: 1f062...838

Skrevet

45kr?? Når jeg jobbet i sosialtjenesten for 10 år siden så ga vi 60 kr dagen (fra søkerdato) for en enslig, dvs 120kr for to voksne og 30 kr per barn. Så om dere har to barn så hadde det blitt 180kr dagen. 45kr er jo latterlig :( Maten har ikke blitt billigere på 10 år. Og da med 48 timers saksbehandlingstid, dårlig kontor dere tilhører, dere kan faktisk klage til fylkesmannen. Men jeg skjønner om dere ikke gidder, men en slik klage er ganske enkel.

Men barnetrygden skal komme i morgen, NAV overfører pengene til bankene fra ca den 20 hver mnd, men bankene har ikke lov til å utbetale før siste virkedag i mnd. Men dnb og noen andre banker bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: 1f062...838

Har allerede levert inn klage på dette, 2 klagen på få dager i denne saken, har også gått til avisen med dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...