Gå til innhold

Hva er deres tanker om bikinifitness?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eks her:

http://fitnessthea.blogg.no

Denne jenta gjør alt for å vises i media, nå har hun begynt med bikinifitness, alt for å kunne vises.

Bikinifitness er stygt, og at jenter velger å se slik ut er helt utrolig, det er IKKE pent.

Anonymous poster hash: 65855...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kroppene deres i konkurranseform er helt usedvanlig stygge. Også stiller jeg spørsmålstegn ved selvtilliten til deltagerne. De har jo et sykelig behov for oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: daa93...f9c

Skrevet

Jeg tenker at folk får holde på med det de vil så lenge det ikke skader andre. Og så tenker jeg mitt om de som er så opptatt av hva som er stygt på andre.

Skrevet

Harry

Anonymous poster hash: 608ee...eef

Skrevet

Jeg har ikke noe tanker rundt det.

De som bedriver med denne type "sport" jobber iherdig og lenge for å kunne opptre på scene.

Det jeg heller synes er at den dagen de ikke trener like i herdig igjen så synker muskelmassen dems betraktelig og da kan kroppen bli annerledes!

Kjenner ei som angrer på at hun gjorde dette for kroppen ble så stygg i ettertid...

Anonymous poster hash: d27eb...986

Skrevet

Jeg mener det ikke bør gå under "idrett/sport",- da det er et bestemt utseende, som er målet, akkurat på samme måte som hvilken som helst annen skjønnhetskonkurranse. Blir litt "light"-utgave at bodybuilding, for de som ikke "gidder" trene og spise liek ekstremt som disse,- ei heller dope seg (like mye).

Når all trening og spising går ut på og se sånn og sånn ut, og fysiske prestasjoner som styrke, utholdenhet, spenst, mykhet ikke spiller noen rolle, så er det for meg altså ikke idrett. Ære være de som "klarer" og konkurrere på et seriøst nivå, som lever strikt i en 3-4 måneder av året for peile inn konkurransekroppen, men tror mange sliter med og legge på seg igjen, se fettet skjule "den perfekte kropp";- og mange prøver nok og håper nok at de kan få fortsatt muskelfremgang ved og beholde minimalt med fett. Og tenker ikke på de fatale konsekvenser fravær av menstruasjon og så lav fettprosent har. Benskjørhet er liksom noe som bare rammer "gamle kjerringer",- og de glemmer også at muskelen er et hjerte som vokser med evt steroider, og som tæres på ved "sulting"...

Tror mange "gjemmer seg bak" det og skulle delta på Fitness,- for og "utfordre seg selv"; når sannheten er at de sliter med selvbilde og en allerede eksisterende spiseforstyrrelser... Skremmende mange går fra " før tenkte jeg bare utseende og bli tynn og spiste ingenting og trente meg mager",- til og "spise masse og trene riktig" og får "sunn, muskuløs kropp..... Men så er fettprosenten kanskje LAVERE som "fitnessutøver" enn hva man hadde når man faktisk SÅ syk og mager ut...

Skal man bli sterk (les; strong is the New skinny",- så setter man seg vektløfting eller styrkeløft eller "world storngest" som mål,- ikke Fitness! (athletic Fitness er litt mer utfordrende, men også her så presterer utøverne DÅRLIGERE enn hva de gjør på trening på vei opp mot konkurransen,- fordi det UTSEENDE de må ha til konkurransen, går utover prestasjonene....) SÅ dette med Fitness for og bli sterk og få muskler, er bare tøv. Har sett fitnessutøvere i svømmehallen dager før konkurranse, og det var magert, og brunt.....Så sikkert bra ut når det ble flekset med muskler, men nå GÅR man ikke og flekser til vanlig,- og da så disse to bare helt, vanlig, veldig tynne med silikonpupper og for mye Spray-tan ut... Den ene vant NM i sin klasse, den andre ble nummer to og begge ble plassert veldig høyt på "all over" resultat.. Så de var med andre ord ganske "Perfekte" fitnessutøvere....Hadde jeg ikke lest reportasjen om de i lokalavisen samme dag, hadde jeg ikke i min villeste fantasi tenkt at dette var folk som drev og trente spesielt mye......Faktisk...

Anonymous poster hash: c94a3...2e4
Skrevet

Jeg kjenner Thea, og jeg skjønte med en gang at det var henne det handlet om, når jeg leste overskriften din. Hva er vitsen med å slenge dritt?

Anonymous poster hash: 9631d...d44

Skrevet

Jeg kjenner Thea, og jeg skjønte med en gang at det var henne det handlet om, når jeg leste overskriften din. Hva er vitsen med å slenge dritt? Anonymous poster hash: 9631d...d44

Slenge dritt? Hvor har jeg slengt dritt?

Ro deg ned, Thea da :) At det snakkes om deg, det må du tåle, når du er en offentlig person ;)

Skrevet

Det er ikke noe dritt om en person, men tanker om en konkurranse som mange vil delta i. For og "utfordre seg selv"....

Anonymous poster hash: c94a3...2e4
Skrevet

Jeg syns det er veldig imponerende, men jeg syns ikke det er feminint eller pent.

Også blir jeg litt freaket ut av styligen, minner meg om "little miss america" på steroider.

Skrevet

Dette er helt utrolig! Å legge ut et eget emne for å rakke ned på andre folk som driver med noe de trives med. Alle kan ikke like alt, men det er ingen vits i å si at disse menneskene er stygge, harry eller andre ting. Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymous poster hash: 24f76...a21
Skrevet

Et eks her:

http://fitnessthea.blogg.no

Denne jenta gjør alt for å vises i media, nå har hun begynt med bikinifitness, alt for å kunne vises.

Bikinifitness er stygt, og at jenter velger å se slik ut er helt utrolig, det er IKKE pent.

Jævlig stygt, lite feminint

Anonymous poster hash: 9b8a9...ab3

Skrevet

I 2016 skal jeg selv konkurrere. Jeg synes det er kjempepent! Men det er jo ikke der den sunne vekta er når man er i konkurranseform. Man legger jo på seg rett etter konkurransen for å kunne bygge muskler. 

Hva andre synes er pent eller ikke bryr meg fint lite :) Jeg synes det er IKKE pent når folk er feite eller bare "pløsete", men jeg lager da ikke et eget innlegg om det..

Anonymous poster hash: 80875...b0a
Skrevet

Jeg synes det ser bra ut! :) :) flott dame, hadde ikke sett bloggen før, takk for at du delte den :)

Anonymous poster hash: 1ece9...739

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg en "konkurranse"-kropp, synes det ser lite feminint ut.

Når de ikke har deffet før konkurranse ser jo disse damene bra ut!

Selv har jeg verken motivasjon eller selvdisiplin til å trene på dette nivået, men har ingen sterke meninger om dem som gjør det.

Anonymous poster hash: 9f1bd...d02

Anonymous poster hash: 9f1bd...d02

Skrevet

I 2016 skal jeg selv konkurrere. Jeg synes det er kjempepent! Men det er jo ikke der den sunne vekta er når man er i konkurranseform. Man legger jo på seg rett etter konkurransen for å kunne bygge muskler.

Hva andre synes er pent eller ikke bryr meg fint lite :) Jeg synes det er IKKE pent når folk er feite eller bare "pløsete", men jeg lager da ikke et eget innlegg om det..

Hva er det du synes er pent?

Bulende muskler?

Plastikk pupper?

Fake hår?

Fake negler?

Fake øyevipper?

Spraya hud?

I mine øyne ser deltagerne ut som feilproduserte barbiedokker på steroider. Det er så langt fra feminint, kvinnelig, pent og sexy som det går an å komme.

Skrevet

Sånn de ser ut i konkuranser synes jeg er too much men ellers synes jeg en godt trent kvinnekropp er flottere enn formfull. Bodybuilding/ fitness og bjørgen kropp er altså to much men markerte muskler på kroppen er lekkert.

Anonymous poster hash: 0a300...fd8

Skrevet

Og silikonpupper på de kroppene blir helt feil... Ivertfall så store thea har.

Anonymous poster hash: 0a300...fd8

Skrevet

Jeg synes det er litt fascinerende på en syk måte. Det er jo så mye fake der at det nesten ikke er mulig å kjenne de igjen på gata kontra på scenen.

Men jeg liker mennesker som er SÅ målbevisste. Det krever beinhard disiplin og det er masse hardt arbeid bak den kroppen og det gir jeg de kred for.

Og heller en fitness kropp enn en dvask utrent en. Det fineste er uansett noe midt i mellom fitness og dvask er min personlige mening.

Anonymous poster hash: e322f...ed8

Skrevet

Bulende muskler?

Plastikk pupper?

Fake hår?

Fake negler?

Fake øyevipper?

Spraya hud?

I mine øyne ser deltagerne ut som feilproduserte barbiedokker på steroider. Det er så langt fra feminint, kvinnelig, pent og sexy som det går an å komme.

Det du beskriver her er jo hvordan en kvinne skal se ut nå til dags i følge motebildet. Hvis du fjerner bulende muskler da. Alle har jo fake hår, fake negler, spraya hud, fake øyevipper osv... 

Skrevet

Jeg er imponert over den stålviljen disse damene har til å trene og spise helt riktig i lange perioder.

Ikke direkte vakkert når de er i konkurranseform, men heller det enn overvektig sofakropp :)

Skrevet

Bulende muskler?

Plastikk pupper?

Fake hår?

Fake negler?

Fake øyevipper?

Spraya hud?

Det du beskriver her er jo hvordan en kvinne skal se ut nå til dags i følge motebildet. Hvis du fjerner bulende muskler da. Alle har jo fake hår, fake negler, spraya hud, fake øyevipper osv...

Alle har ikke det i de kretser jeg vanker hvertfall. Da blir man sett på som blodharry

Skrevet

Bulende muskler?

Plastikk pupper?

Fake hår?

Fake negler?

Fake øyevipper?

Spraya hud?

Smaken er som baken, den er delt :) Men siden du spurte så pent. Ja, jeg synes det er pent med bulende muskler. Men de andre kan jeg ikke kjenne meg igjen i. Jeg har verken fake hår, øyenvipper, negler, silikon eller spraya hud. Ja, den dagen jeg skal til konkurranse blir jeg å ha fake øyevipper (slik som alle kjendiser som går på scenen), Neglelakk (som sikkert 50% av Norges kvinner bruker til daglig) Spraya hud for å definere musklene bedre - hørt om selvbruning som mange kvinner bruker? 

Alt det du snakker om gjør jo de fleste kvinner til daglig, bortsett fra den ene dagen man går opp på scenen så er det enda mer - for man står nettopp på en scene..

Men jeg sier det igjen, man har forskjellig smak :)

Skrevet

Selv om jeg ikke syns det er pent så finner jeg det facinerende.

En skal ha bra selvdisiplin for å komme dit altså :)

Skrevet

Bulende muskler?

Plastikk pupper?

Fake hår?

Fake negler?

Fake øyevipper?

Spraya hud?

Smaken er som baken, den er delt :) Men siden du spurte så pent. Ja, jeg synes det er pent med bulende muskler. Men de andre kan jeg ikke kjenne meg igjen i. Jeg har verken fake hår, øyenvipper, negler, silikon eller spraya hud. Ja, den dagen jeg skal til konkurranse blir jeg å ha fake øyevipper (slik som alle kjendiser som går på scenen), Neglelakk (som sikkert 50% av Norges kvinner bruker til daglig) Spraya hud for å definere musklene bedre - hørt om selvbruning som mange kvinner bruker?

Alt det du snakker om gjør jo de fleste kvinner til daglig, bortsett fra den ene dagen man går opp på scenen så er det enda mer - for man står nettopp på en scene..

Men jeg sier det igjen, man har forskjellig smak :)

Fake negler er ikke det samme som neglelakk.

Og selvbruning kjenner jeg ingen som driver med. Rett og slett fordi det ser jævlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...