Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Våkna i dag og hele kroppen min føles som ett stort blåmerke!?! Det er ikke den samme følelsen som når man har feber, føles rett og slett som om jeg har blittslått på hver cm av kroppen (det er huden som er vond, ikke sånn leddsmerter man gjerne får ved feber..) Det er helt grusomt..gjør vondt å sitte, vondt å ligge og vondt å bli tatt på Anonymous poster hash: b62b7...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Ingen? Anonymous poster hash: b62b7...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Hva forventer du? At noen her skal gi deg en diagnose etter st du våknet en søndagsmorgen med smerter i kroppen??? Ikke alt kan forklares. Ut å gå deg en tur istede for å ligge å kjenne etter. Omg!!! Anonymous poster hash: 8a793...fa5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Hva forventer du? At noen her skal gi deg en diagnose etter st du våknet en søndagsmorgen med smerter i kroppen??? Ikke alt kan forklares. Ut å gå deg en tur istede for å ligge å kjenne etter. Omg!!! Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Mente mandagsmorgen. ( har søndagsfølelse) Anonymous poster hash: 8a793...fa5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Hva forventer du? At noen her skal gi deg en diagnose etter st du våknet en søndagsmorgen med smerter i kroppen??? Ikke alt kan forklares. Ut å gå deg en tur istede for å ligge å kjenne etter. Omg!!! Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Mente mandagsmorgen. ( har søndagsfølelse) Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Næmmen, for er solstråle du er, da! Søndagsfølelse er vel helt greit i dag? Jeg har vært ute på tur med hunden alt og vaska badet, så jeg ligger ikke bare og kjenner etter, nei. Men dette var vondt og plagsomt og jeg lurte vel på om noen andre hadde opplevd noe av det samme. Har du ikke noe å svare, ikke vet hva det er, så er du velkommen til å gå ut av tråden igjen.. Anonymous poster hash: b62b7...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Merkelig.. Like vondt over hele kroppen, eller verre noen steder? Ikke feber, hodepine, kvalme? Anonymous poster hash: 92d20...a91
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Merkelig.. Like vondt over hele kroppen, eller verre noen steder? Ikke feber, hodepine, kvalme? Anonymous poster hash: 92d20...a91 Vært litt kvalm siden i går, men spiser godt likevel og har lyst på mat, så tviler på at det er f.eks omgangssyken. Har ikke feber og det gjør vondt over hele kroppen, men det er verst fra brystene og ned til navelen. Anonymous poster hash: b62b7...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Hva forventer du? At noen her skal gi deg en diagnose etter st du våknet en søndagsmorgen med smerter i kroppen??? Ikke alt kan forklares. Ut å gå deg en tur istede for å ligge å kjenne etter. Omg!!! Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Mente mandagsmorgen. ( har søndagsfølelse) Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Næmmen, for er solstråle du er, da! Søndagsfølelse er vel helt greit i dag? Jeg har vært ute på tur med hunden alt og vaska badet, så jeg ligger ikke bare og kjenner etter, nei. Men dette var vondt og plagsomt og jeg lurte vel på om noen andre hadde opplevd noe av det samme. Har du ikke noe å svare, ikke vet hva det er, så er du velkommen til å gå ut av tråden igjen.. Anonymous poster hash: b62b7...bb6 Æsj. Du var usympatisk. Enig. Forventer du å få en diagnose her? Anonymous poster hash: c63e8...930
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Hva forventer du? At noen her skal gi deg en diagnose etter st du våknet en søndagsmorgen med smerter i kroppen??? Ikke alt kan forklares. Ut å gå deg en tur istede for å ligge å kjenne etter. Omg!!! Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Mente mandagsmorgen. ( har søndagsfølelse) Anonymous poster hash: 8a793...fa5 Næmmen, for er solstråle du er, da! Søndagsfølelse er vel helt greit i dag? Jeg har vært ute på tur med hunden alt og vaska badet, så jeg ligger ikke bare og kjenner etter, nei. Men dette var vondt og plagsomt og jeg lurte vel på om noen andre hadde opplevd noe av det samme. Har du ikke noe å svare, ikke vet hva det er, så er du velkommen til å gå ut av tråden igjen.. Anonymous poster hash: b62b7...bb6 Æsj. Du var usympatisk. Enig. Forventer du å få en diagnose her? Anonymous poster hash: c63e8...930 Eh, jeg svarte på samme måte som jeg ble snakket til.. Les en gang til så ser du at jeg ikke forventer en diagnose, men at jeg lurte på om noen kanskje visste hva det var eller har opplevd det samme Usympatisk? Hadde jeg grunn til å være sympatisk? Jeg syns personen som svarte meg først virket grinete, unødvendig å svare på den måten når jeg bare spurte om noe helt uskyldig. Guri så mange sure mennesker det er her inne noen ganger.. Anonymous poster hash: b62b7...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Hev deg over grinebiterne. Ikke noe hudutslett heller? Går an å ta en telefon til legevakta for å få råd. God bedring! Anonymous poster hash: 92d20...a91
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Hev deg over grinebiterne. Ikke noe hudutslett heller? Går an å ta en telefon til legevakta for å få råd. God bedring! Anonymous poster hash: 92d20...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå