Gå til innhold

Noen som har hytte på fjellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss hytte ca 1,5 timer hjemmefra.

Har dere mye gjester? Betaler gjestene for seg? Kjøper de mat? Blir du hotellansatt eller hjelper alle til?

Hva gjør man egentlig på en hytte de ulike årstider? Vi har gutter på 11 og 13 år. Vil de snart nekte å være med? Hjelper det å ha plass til kompiser? Hva gjør de i den alderen på hytta?

Blir hytta mye brukt?

Har dere mye fast mat dere har på hytta? Enkle mattips ønskes!

Som dere ser ønskes alle mulige tips og erfaringer om å ha hytte på fjellet!

Jeg har crohns som er en kronisk sykdom og merker jeg synes det er vanskelig å reise på ferier med den. Vanskelig med mat og stress og det at man aldri vet om man blir sengeliggende. På en hytte vil det være rutiner, kjent og "mitt", i tillegg til at msn kan komme seg til sykehus ganske greit. Noen med Crohns/andre kroniske sykdommer som har hytter og velger dette i forhold til å reise på fremmede steder?

Anonymous poster hash: 79def...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, hæ?? Du tenker på mye rart.... Mesteparten av dette er det jo ingen som kan svare på... Merkelig innlegg.

Anonymous poster hash: 093e7...8df

Skrevet

Vi har hytte og vi har mye besøk. Veldig fin måte å være sammen som familie! Og barna synes det er veldig fint å kunne ha med venner.

Det er uaktuelt for oss å ta betaling for at noen er på besøk, men vi pleier å kjøpe inn til noen måltider hver. Og alle hjelper til.

Vi er ute i naturen hele året og stortrives med det. Har også alpinanlegg i nærheten, det vil jeg tro mange ungdommer synes er gøy.

Hva man spiser på hytta er selvsagt like individuelt som hva man spiser hjemme og avhengig av om man har innlagt strøm eller ikke.

Anonymous poster hash: 13b04...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...