Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Altså, herregud! Han er nabo til en kamerat av mannen og vi har barn i samme bhg. Men å skrive "hei vennen" i en melding for å spørre om noe? Min mann er 43 år gammel! Han satte nesten kaffen i halsen! Haha, er nå det en måte å formulere seg på? Vi kjenner han jo knapt! Anonymous poster hash: 9f22f...f7b
mamma_bergen Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Hehe, måtte flire litt nå! Høres ut som en supersøt mann da
Virginia. Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Haha, enten så har denne naboen litt sær humoristisk sans, eller så må han ha misforstått den introen ganske kraftig .
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ikke for å være dust nå, men er du sikker på at det faktisk er denne mannen som sender meldingene? Ei venninne opplevde at "Kristian" hadde en litt vel kosete tone i smsene til hennes mann.. Vel, "Kristian" var egentlig Kristina Og skulle det være denne naboen som faktisk sender disse meldingene så tenker jeg at det enten må være fryktelig kleint for mannen din å motta slike sms, eller så har de en veldig tullete tone seg i mellom Anonymous poster hash: e68e7...d74
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Han slulle sikkert være funny 😉😉 Anonymous poster hash: de1bb...1a6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Kanskje han har autocorrect på Tlf 👍 Anonymous poster hash: 92e01...f69
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Tja, tviler på at kona hans er interresert i takpapp...og mannen viste meg jo selv meldinga, så tror ikke de har noe på gang akkurat... Hele fyren gir meg frysninger, han er overhyggelig, og virker på meg veldig falsk i væremåte . Han er dødspen, men likevel utstråler han en slags overlegenhet... Vanskelig å forklare, men jeg grøsser av hele mannen. Anonymous poster hash: cf01e...b34
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Tja, tviler på at kona hans er interresert i takpapp...og mannen viste meg jo selv meldinga, så tror ikke de har noe på gang akkurat... Hele fyren gir meg frysninger, han er overhyggelig, og virker på meg veldig falsk i væremåte . Han er dødspen, men likevel utstråler han en slags overlegenhet... Vanskelig å forklare, men jeg grøsser av hele mannen.Anonymous poster hash: cf01e...b34 Trøtt nå ,ja.. Ser du mener at det skulle vært en annen dame under hans navn, men nei, det er nok ikke det.Og ja, det var særdeles kleint for min mann og vi flirte litt og ristet på hodet i vantro... Blir nok kult og møte ham i bhg igjen.... Anonymous poster hash: cf01e...b34
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Tja, tviler på at kona hans er interresert i takpapp...og mannen viste meg jo selv meldinga, så tror ikke de har noe på gang akkurat... Hele fyren gir meg frysninger, han er overhyggelig, og virker på meg veldig falsk i væremåte . Han er dødspen, men likevel utstråler han en slags overlegenhet... Vanskelig å forklare, men jeg grøsser av hele mannen. Anonymous poster hash: cf01e...b34 Kanskje han liker mannen din litt for godt...... Anonymous poster hash: 614bc...6bb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Tja, tviler på at kona hans er interresert i takpapp...og mannen viste meg jo selv meldinga, så tror ikke de har noe på gang akkurat...Hele fyren gir meg frysninger, han er overhyggelig, og virker på meg veldig falsk i væremåte .Han er dødspen, men likevel utstråler han en slags overlegenhet...Vanskelig å forklare, men jeg grøsser av hele mannen.Anonymous poster hash: cf01e...b34 Kanskje han liker mannen din litt for godt......Anonymous poster hash: 614bc...6bb Haha, ja kanskje det ? Nei, vet ikke ærlig talt ikke hva som feiler fyren. Han har da kone og barn også.Men ååå så ekkelt hyggelig ! Det er liksom noe rart med mannen... Anonymous poster hash: cf01e...b34
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Kanskje han er skaphomo? Anonymous poster hash: e7009...6a1
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 Må le litt, dette høres ut som noe min mann kunne skrevet 😂 men tror ikke han hadde skrevet det til noen han ikke kjenner da, men til kompiser han kjenner godt og har en tøysete tone med 😉 Anonymous poster hash: a6a06...29f
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 Han har kanskje litt underutviklede sosiale antenner? Jeg har også en bekjent som bruker den frasen der endel, til andre voksne. Han er ikke helt frisk, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 Homofil, vel Anonymous poster hash: 9e8b7...694
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 En sånn melding kunne jeg glatt ha sendt. Jeg sender flest meldinger til min mann. Og avslutter gjerne med "kyss". På en dårlig dag når ting går litt på autopilot kunne jeg fint komme til å slenge på et kyss til noen som absolutt ikke skulle få noe kyss. Sikkert bare en feil, tror jeg😊 Anonymous poster hash: 35696...ee5
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. mars 2015 #17 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tenker at han kanskje glemte hvem han sendte melding til og at han er minst like flau som dere nå Hvis han sender mest meldinger til kona si så kan "vennen" være litt på autopilot? Jeg hadde ledd godt i hvertfall og antageligvis erta personen pittelitt etterpå..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #18 Skrevet 30. mars 2015 Jeg kunne skrevet det til en av kompisene mine, men bare han ene. Vi har muligens en litt "flørtete" tone, men ikke i den grad at det plager ektefellene våre (som vet om hvilken tone vi har). Vennen, kjekken og pus bruker vi gjerne. Ville aldri ha skrevet det til noen andre da.... Anonymous poster hash: 9e483...953
Morcheeba Skrevet 30. mars 2015 #19 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tipper autocorrect...heter mannen din noe som kan autokorrigeres til vennen? Hvis han skriver det ofte til kona si feks så vil den jo poppe opp hvis mannen din heter for eksemper henning eller henrik...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #20 Skrevet 30. mars 2015 Tipper også på autocorrect... Anonymous poster hash: b0c92...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå