Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Tragisk, men jeg har gått ned 35 kg og gått opp 10 igjen Nå må jeg ned igjen og er flink en halv dag, ig så sklir det ut, og jeg ryker på snop eller for mye mat., Hjelp!!!! Anonymous poster hash: 6f956...4fd
the amazing spidermamma Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Spise lite og ofte. Da holder jeg blodsukkeret stabilt og blir ikke så fysen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Ikke ha snop heime (evt. unntatt helgene). Jeg i hvertfall gidder ikke å dra på butikken kun for å kjøpe snop, uansett hvor fysen jeg er. Ha en sunn snop-alternativ klar i skapet og kjøp mindre tallerkener å spise fra (da spiser man mindre uten å legge så mye merke til det). Tvi tvi! Anonymous poster hash: 26cbf...a13
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Spis lite og ofte. Sett frem skåler med mye frukt og grønt i; oppskjært kålrot, gulrot, eple, blomkål osv. Anonymous poster hash: 3a2e9...b4d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Huff, jeg er litt i samme båt som deg. Har funnet ut at jeg må ha motivasjon. Både langsiktig motivasjon og kortsiktig. Langsiktig motivasjonen min er å kunne vise seg naken uten å bli flau. Den kortsiktige motivasjonen min er å komme inn i ei bukse jeg kjøpte da jeg var tynn, samt fornye garderoben min litt. For å nå disse målene må jeg på sukkeravenning igjen. Tenkte å begynne nå i påsken når vi er på hytta og langt vekk fra åpne bensinstasjoner etc. Jeg tror vi klarer det hvis vi bestemmer oss for det Lykke til! Anonymous poster hash: 93693...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå