Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Ifølge en app har jeg sykulus på 29 dager, hvortid kommer da eggløsning ? Anonymous poster hash: 5ad71...f97
mamma_til_gutt Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 I teorien på dag 15, men het sikker blir du kun ved testing. Slikt er individuelt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 I teorien på dag 15, men het sikker blir du kun ved testing. Slikt er individuelt. Takk, kanskje du/noen kan hjelpe meg med dette og, hadde mensen 28 februar til 5 mars. 10 mars til 14 mars hadde jeg rosa utflod. 15 mars, litt slim. Hva er det jeg hadde desse dagene? Mensen er ikke kommet tilbake etter alt dette. Anonymous poster hash: 5ad71...f97
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Kan jo virke som eggløsning? Anonymous poster hash: 202a4...67b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Kan jo virke som eggløsning? Anonymous poster hash: 202a4...67b Okay, men skulle ikke da mensen vært her nå ? Hehe Anonymous poster hash: 5ad71...f97
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Kan jo virke som eggløsning? Anonymous poster hash: 202a4...67b Okay, men skulle ikke da mensen vært her nå ? Hehe Anonymous poster hash: 5ad71...f97 Du sier jo du har 29 dagers syklus... Da er det vel på tide i disse dager, men ingenting å stresse over. Anonymous poster hash: 202a4...67b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Okay, er ingen mens i dag heller. Normalt at den kan komme senere enn vanlig ? Anonymous poster hash: 5ad71...f97
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Okay, er ingen mens i dag heller. Normalt at den kan komme senere enn vanlig ? Anonymous poster hash: 5ad71...f97 Det er jo veldig individuelt. Jeg har hatt veldig ustabil syklus hvor mens har totalt uteblitt enkelte mnd mens det andre ganger har vart i over en uke. Det finnes apper som måler syklus og eggløsningstester du kan bruke for å finne ut nøyaktig hvordan det er for deg. Anonymous poster hash: d4d1a...55a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Hvis du alltid har 29 dagers sykluser vil jo det si at du i dag er på overtid.. Du er ikke gravid, da? Mensen kan selvfølgelig komme senere enn vanlig fra tid til annen, stress, sykdom osv kan påvirke syklusen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Hvis du alltid har 29 dagers sykluser vil jo det si at du i dag er på overtid.. Du er ikke gravid, da? Mensen kan selvfølgelig komme senere enn vanlig fra tid til annen, stress, sykdom osv kan påvirke syklusen. Har vondt i magen i dag, kjennes ut som mensen smerter, men ingen mens . Anonymous poster hash: 5ad71...f97
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Hvis du alltid har 29 dagers sykluser vil jo det si at du i dag er på overtid.. Du er ikke gravid, da? Mensen kan selvfølgelig komme senere enn vanlig fra tid til annen, stress, sykdom osv kan påvirke syklusen. Har vondt i magen i dag, kjennes ut som mensen smerter, men ingen mens . Anonymous poster hash: 5ad71...f97 Også veldig ømme pupper, men det pleier jeg å ha etter el og fram til mensen. Anonymous poster hash: 5ad71...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå