Jakkie Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Hei , leste nå nettopp at det var en mme som sko hjelpe mot gulping/reflux, Enfamil mener jeg å huske den heter. Er det noen her som har erfaringer med den og vet hvor man kan få tak i? Nå får minsten Hipp og gulper litt mindre enn det han gjor med Nan, Nan HA. Har prøvd Collette også men den gjor bare at han slet veldig mye med magevondt. Småen er 10 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Den har de på apotek. Er dyr om du ikke skal ha den på blå resept. I så fall trenger du å få diagnostisert refluxen av barnelege. Anonymous poster hash: ca931...6c4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Hei , leste nå nettopp at det var en mme som sko hjelpe mot gulping/reflux, Enfamil mener jeg å huske den heter. Er det noen her som har erfaringer med den og vet hvor man kan få tak i? Nå får minsten Hipp og gulper litt mindre enn det han gjor med Nan, Nan HA. Har prøvd Collette også men den gjor bare at han slet veldig mye med magevondt. Småen er 10 uker gammel. Mener den er på resept... Anonymous poster hash: 071ac...8a6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Vi fikk Neocate på blå resept, men vet ikke om det er noe du kan kjøpe uten. Neocate er i alle fall dyyyyr uten blå resept ( tror det var ca 600 pr pakke). Anonymous poster hash: 4a899...83e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Vi fikk Neocate på blå resept, men vet ikke om det er noe du kan kjøpe uten. Neocate er i alle fall dyyyyr uten blå resept ( tror det var ca 600 pr pakke). Anonymous poster hash: 4a899...83e Den er ikke mot refluks, men mot melkeproteinallergi. Anonymous poster hash: ca931...6c4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Vi fikk Neocate på blå resept, men vet ikke om det er noe du kan kjøpe uten. Neocate er i alle fall dyyyyr uten blå resept ( tror det var ca 600 pr pakke).Anonymous poster hash: 4a899...83e Den er ikke mot refluks, men mot melkeproteinallergi. Anonymous poster hash: ca931...6c4 Ja, gud det er sant! Går litt i surr her, min yngste hadde begge deler. Anonymous poster hash: 4a899...83e Anonymous poster hash: 4a899...83e
Honningmelon Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Min jente fikk Enfamil pga refluks. Fikk den på blå resept. Er veldig dyrt uten blå resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå