Gå til innhold

Tør ikke feire 30 års dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er så redd for at ingen skal komme. Har ikke feiret med venner på mange år, da jeg er så redd for at folk ikke vil kose seg,men nå som jeg blir 30 hadde det vært gøy å samle folk. Men jeg er ikke slik at jeg tør å invitere folk som bare er bekjentskaper og har ingen gjeng men venner fra ulike steder jeg pleier å møte en og en.

Hvordan feiret dere deres 30 års lag? Hadde dere sett på meg som en taper om jeg bare har noen venner på restaurant istedenfor fyllekalas i et leid lokale med 100 stk?

Anonymous poster hash: ab659...eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mine venner på restaurang. ;) Har også venner fra forskjellige arenaer, og alle koste seg selv om de ikke kjente hverandre fra før. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe særlig feiring. Mine venner er spredt rundt i hele landet. Noen av dem samlet seg og feiret alle samtidig, men jeg hadde ikke mulighet til å bli med da. Vi hadde nettopp flyttet, så jeg kjente ingen på det nye stedet. Det ble litt småfeiring med familien siden mamma ble 60 samme året.

Anonymous poster hash: 3b711...f88

Skrevet

Da jeg fyllte 30 år, så hadde jeg en haug med venninner / klassevenner hjemme. Gikk på hjelpepleien i den perioden der :) Heller noen få enn 100 stykken som er meget perifere!

Skrevet

Da jeg fyllte 30 år, så hadde jeg en haug med venninner / klassevenner hjemme. Gikk på hjelpepleien i den perioden der :) Heller noen få enn 100 stykken som er meget perifere!

Når jeg sier få så mener jeg få, blir 5-6 stk på en god dag...

Ingenting er bedre enn merkedager/ nyttår osv for å minne en på at en ikke har masse venner slik som "alle" har..

Hi

Skrevet

Jeg hadde mine venner på restaurang. ;) Har også venner fra forskjellige arenaer, og alle koste seg selv om de ikke kjente hverandre fra før. :)

Restaurang?

Anonymous poster hash: 13f00...a24

Skrevet

Jeg hadde venner på restaurant. Det var koselig! Vi var vel en 7-8 stk.

Anonymous poster hash: 3251c...40a
Skrevet

Sendte ut en invite på Facebook tii de jeg ønsket å ha med, vi var 15 stk som endte opp med å feire dagen min. Spiste middag på Aker brygge og dro på byen etterpå

Anonymous poster hash: f5269...2a9

Skrevet

Når jeg sier få så mener jeg få, blir 5-6 stk på en god dag...

Ingenting er bedre enn merkedager/ nyttår osv for å minne en på at en ikke har masse venner slik som "alle" har..

Hi

Det er da bedre med 5-6 stykken kjære venn :) De seinere årene så har heller ikke jeg hatt så mange i bursdagen som ved 30 års dagen. ER mye kosligere med få og snakke sammen & mimre litt.

Skrevet

D viktigeste er jo at du får gjort noe DU synes er fint! :)

Gratulerer!!

Anonymous poster hash: 796da...180

Skrevet

Ville heller feiret med 5-6gode venner enn 100bekjente altså! :)

Jeg har det på samme viset som deg, og her skal vi invitere venner (7-11stk, jeg og mannen) på grilling i sommer for å feire bursdagene våre. :)

Anonymous poster hash: 0c7e4...061
Skrevet

Utdrikningslaget mitt var tapas med to gode venner. 30-årsdagen min ble feiret ved at mannen laget deilig middag med øl til, og jeg la meg sikkert før 22. Jeg synes det er helt nydelig å ikke presse meg selv til storslåtte feiringer, for meg er det mer stress enn kos. Da jeg var tenåring, gikk jeg på fest fordi alle andre gjorde det. Men da endte det gjerne med at jeg fant meg en bok og satt og leste mens de andre skråla. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 4198b...777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...