Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Noen som har tatt det? Er ikke gravid. Smaker den væsken vondt? Anonymous poster hash: f176d...4fd
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Nei, den smaker ikke vondt, men er litt ekkel å få i seg (veldig søtt) Hjelper med sugerør, bare legg sugerøret litt langt bak på tungen og "sug og svelg" uten å smake på det. Anonymous poster hash: 5a68d...723
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Den smaker kvalmt. Og det er mye av den. Men det går jo ned. Jeg var mye plaget med kvalme gjennom hele svangerskapene og slet veldig med ikke å kaste opp av glukosebelastningen. Anonymous poster hash: 74581...b29
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ble bra kvalm etterpå, men bare å drikke fort og uten å smake på den. Smaker ikke vondt, bare ekstremt søtt. Anonymous poster hash: 2dd4d...6db
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Har tatt to tester. På sykehuset blandet de noe i kaldt vann. Det smakte bare veldig søtt, men gikk helt fint. På legekontoret hadde de en flaske med noe kliss med hvor jeg fikk velge mellom sitronsmak og appelsinsmak.. Det var stygt. Men man får det ned ikke noe å grue seg til hvertfall. Det verste er jo å sitte med denne ettersmaken i munnen i to timer etterpå
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Det er som å drikke vann blandet ut med masse sukker. Ikke værre eller bedre enn det. Hadde ikke noe problem med å drikke den. Det verste var egentlig å måtte faste på forhånd for meg Anonymous poster hash: 9c3c2...b3f
Superdolly Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Jeg oppfattet det som sukkervann. Det var litt seigt på en måte og smakte ekstremt søtt. Det beste, fant jeg ut, var å bare legge hodet bakover og tømme det ned så fort som mulig. Jeg fikk ikke sugerør...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Har nylig tatt den og den smaker ikke vondt. Ikke godt heller. Luktet godt! Gikk helt greit å få det ned :-) smakte som sterk søt saft. Og jeg er ikke glad i saft 😜 Anonymous poster hash: 9209f...fd5
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Som oftest er det druesukker blanda i Vann. Så det er søtt! Men overkommelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå