Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Nysingle, ensom, og etter hvert på leit etter et trygt og godt forhold med litt A4-familiepreg....er 31 år, alene med en gutt på 3 år. Bor på bygda, er kanskje litt kjedelig, glad i jobben min (akademia), familiesysler og altså veldig lite "party party".... Hvilken datingside bør jeg velge? Anonymous poster hash: ab72c...b60
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Har ikke allverden av erfaring, men på nextlove så får du omtrent ikke lest en melding som andre har sendt deg uten å være betalende medlem. 260kr mnd noe jeg synes er sykt. Litt mindre om du binder deg for mange måneder!! Møteplassen er det jævli mye rart? Du blir bombardert av meldinger fra "ekle gamle griser" enda du har skrevet at du vil ha feks Max 45 år.. Opp mot 70 åringer skriver likevel. Er slitsomt. . Men! Det er noen bra innimellom der, bare du orker å bla deg igjennom alt og finne dem Aldri vært på sukker.no men hørt mye positivt om det og!?? Anonymous poster hash: a680a...ba5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Ikke så lovende noen av dem, mao? :S Takk for svar! hi Anonymous poster hash: ab72c...b60
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ikke så lovende noen av dem, mao? :S Takk for svar! hi Anonymous poster hash: ab72c...b60 Jeg har vært på møteplassen og match og nå tør jeg ikke mer. Har møtt en del og alle sier de mest fantastiske tingene man som alenemamma og ensom ønsker å høre men er kun for å komme i buksene dine...sorry at jeg er lite optimistisk men det er mine erfaringer. Anonymous poster hash: 65950...e57
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Det høres jo VIRKELIG ikke lovende ut Hvordan treffer man de kjekke kara da, da? Jeg har virkelig brent meg noen ganger, trenger en good guy nå... hi Anonymous poster hash: ab72c...b60 Anonymous poster hash: ab72c...b60
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Har vært en stund på sukker og møteplassen,og har ikke truffet noen irl en gang. Er nok litt for kresen Jeg fant plutselig min på trening, instruktøren faktisk Anonymous poster hash: 473fc...89a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Ingen anbefalinger? hi Anonymous poster hash: ab72c...b60
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Skulle så gjerne hatt svaret, HI! Savner så inderlig en mann som kan bry seg om oss Meeen har begynt å tro at HVIS jeg finner en jeg vil ha så er d IRL -og så lite jeg er ute utenom jobb og henting i Bhg og med ungene så kan jo gudene vite når det skulle skjedd Anonymous poster hash: a680a...ba5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Takk for svar! Jeg skjønner heller ikke når det skulle skjedd.... ingen mulighet for å finne noen i min jobb, og ikke så mange andre sjekkearenaer, hvor enn jeg er har jeg jo 3-åringen med Kanskje jeg må begynne å innfinne meg med tanken om at drømmemannen ikke finnes hi Anonymous poster hash: ab72c...b60
Dubious Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Går jo an å finne den rette ved å søke på nettet også, men veldig tvilsomt, så da spør jeg bare... bor du i Trøndelag? Registrerte meg bare for å spørre da det ikke skader og at jeg søker etter den rette...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Tinder eller sukker Anonymous poster hash: 75fd1...950
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Har aldri prøvd noen av sidene selv, men vet om flere som har god erfaring med Sukker. Det har resultert i både bryllup og barn. Anonymous poster hash: 68c41...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå