Gå til innhold

Skulle ikke drikke under prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå kom mensen litt tidligere enn antatt.. Hadde drukket en stk. vinflaske i går, dog lav prosent, men fikk mens sent på kvelden.

Bør jeg hoppe over denne pp her da? Redd det skal skade eggene og dermed et evt. barn.

Anonymous poster hash: 7a7a7...6d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? ?

Anonymous poster hash: 41e0b...fa6

Skrevet

Det har ingen betydning :) alkohol skader jo ikke eggene, men kan være skadelig for et foster. Så inntil El kommer ville jeg ikke bekymret meg!

Anonymous poster hash: 9d2da...5e0

Skrevet

Jeg drikker frem til jeg sitter med en positiv test!

Anonymous poster hash: c171e...9ad

Skrevet

Du vet eggene har vært i kroppen din siden du var foster selv..?

Anonymous poster hash: 52281...94e

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, det er jeg klar over. Men når mensen starter begynner vel modningen?

Skrevet

?? Jeg levde som normalt frem til positiv test, som var noen dager etter ikm. Det innebar et par festligheter.

Anonymous poster hash: 2c81c...c78

Skrevet

Lev som normalt da er sjansen større for å bli gravid... Veit ikkje kor mangen eg veit om som har blitt gravide med alkohol i blodet.. og slapp mer av og ikkje tenk på alt man burde og ikkje gjere... Slapp av, nyt livet, sleng beina på bordet og nyt ei flaske vin så har du sex etterpå og vips så blir du gravid ein dag. .

Skrevet

Så du mener vinen kommer til egget og ødelegger det under modningen men ikke når de er umodne?

Er du så naiv og "blond" så bør du kanskke vente noen år med å få barn.

Anonymous poster hash: 5cd7d...20d

Skrevet

At mensen er kommet er jo bare positivt... Det er jo i den sikreste perioden som prøver.

Skrevet

Så du mener vinen kommer til egget og ødelegger det under modningen men ikke når de er umodne?

Det er vel en grunn til at helsemyndighetene anbefaler å være avholds under prøvingen...?? 

Og det sies jo at det å drikke under prøvingen kan redusere sjansene for fruktbarhet. Så er det virkelig så rart at jeg spør?

Jeg vet ikke helt jeg, hva som er verst, å spørre om noe sånt eller om å være så frekk som deg i svarene sine.

Hi

Skrevet

Takk for alle seriøse svar.

Har forstått at det å drikke før el ikke kan ødelegge noe for prøvingen, så kommer også til å nyte alkohol i påsken.

God påske :) 

hi

Skrevet

Det er vel en grunn til at helsemyndighetene anbefaler å være avholds under prøvingen...??

Og det sies jo at det å drikke under prøvingen kan redusere sjansene for fruktbarhet. Så er det virkelig så rart at jeg spør?

Jeg vet ikke helt jeg, hva som er verst, å spørre om noe sånt eller om å være så frekk som deg i svarene sine.

Hi

Ja det kan redusere fruktbarheten men hva er da logikken om å ikke prøve denne mnd fordi du tok vin når mensen startet klokka 22?? Du skal bruke prevensjon denne mnd fordi fruktbarheten kan ha blitt noe redusert?

Og de anbefaler å ikke drikke mye da man kan allerede være gravid uten å vite det (før man tester). Du er redd siden du drakk mens du fikk mensen? Kanskje en av de merkeligste tankene jeg har lest her inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...