Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Hva gir dere i påskeegg til samboeren deres? Anonymous poster hash: 6c429...729
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Alle får godteri i påskeeggene. Anonymous poster hash: eab86...054
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Godteri, snus, tyggis og flaxlodd Anonymous poster hash: e0f6d...217
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Favorittsjokoladen hans og et lite hjemmelaga kort hvor jeg har klistra to store bokstaver med ordet "ØL" på forsiden og skrevet inni at det står en kald øl i kjøleskapet. Anonymous poster hash: cffa2...ea1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Blir snop, flaxlodd, en øl og solo 😃 Anonymous poster hash: 35476...9cc
suseduse Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Et par microbryggeri øl, flæsksvor, snikers og kanskje illustrert vitenskap eller no lignende 😊
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Min samboer får sjokolader, tygis, pastiller, flaxlodd, treningstskjorte, sokker, turkopp og turbestikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå