Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Sitter her og kjeder meg og kom over en tråd hvor det er ei som hevder hun "kjenner" ei som ble gravid med å bruke sperm hentet fra kondomen. Klarte ikke helt å få fatt på om hun skrev noe om at de forsøkte på barn. (Og OM så. Hvorfor bruke kondom?? 😂😂) Men. Kondomer er jo med spermdrepende glidemiddel... Dette kan vel umulig være sant. Så av nysgjerrighet... Noen som har hørt at noen blir gravid på denne måten? Og eventuelt. Hvorfor?? Og hvis det er mulig... Gutter. Tøm såpe i kondomen etter bruk 😂😂😂 Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Du må lenke til den tråden. Det er helt mulig da. Om en dame vil lure mannen Anonymous poster hash: 3127b...4f0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Sitter her og kjeder meg og kom over en tråd hvor det er ei som hevder hun "kjenner" ei som ble gravid med å bruke sperm hentet fra kondomen. Klarte ikke helt å få fatt på om hun skrev noe om at de forsøkte på barn. (Og OM så. Hvorfor bruke kondom?? ) Men. Kondomer er jo med spermdrepende glidemiddel... Dette kan vel umulig være sant. Så av nysgjerrighet... Noen som har hørt at noen blir gravid på denne måten? Og eventuelt. Hvorfor?? Og hvis det er mulig... Gutter. Tøm såpe i kondomen etter bruk Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3 Det må jo være like mulig som at man kan bli gravid når kondomet sprekker Anonymous poster hash: 07819...c29
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Var en engelsk tråd. Skal se om jeg finner deg. Ble bare litt satt ut. Tenkte d samme jeg og at denne personen kanskje vil lure mannen. Men når kondom sprekker så kan den jo være "heldig" å komme forbi den spermdrepende kremen. Men vil tro om den ligger i kondomen så gjør den kremen jobben sin? Ble bare nysgjerrig om noen hadde hørt om tilfelle som dette Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Fant linken. Var ut etter å lire han ser d ut som ja. Men kan vel tenkes at denne "venninnen" er hun som skriver selv 😂 http://community.babycenter.com/post/a52628875/pregnant_from_sperm_retrieved_from_a_condom Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Det er fullt mulig. Spermdrepende krem er ikke noe sikrere enn annen prevensjon. ...men på et forum er det mest trolig visvas. Anonymous poster hash: ac273...067
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Var det jeg tenkte jeg og. At dette kan unulig gå an. Og hvis denne damen som "kjenner" ei har forsøkt. Ja da trenger hun hjelp stakkar. Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Ja, det er fult mulig. Anonymous poster hash: fb504...937
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Hvordan kan det være mulig? Noen som har gjort dette? Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Selvfølgelig er det mulig! Man kan jo bli gravid om kondomen sprekker også. Kun fordi det er spermdrepende middel i det, betyr ikke det at det er 100% sikkert. Sperm kan også leve en viss tid utenfor kroppen. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 00ad0...bea
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Kanskje jeg er naiv. Men jeg tenkte st den sæddrepende kremen var sikker nok. Gud jeg er glad jeg ikke er mann iallefall. Hvis man møter en slik dame. Men jeg var og nysgjerrig på om noen viste av noen som hadde gjort dette. Med hell. Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 Var det ikke en kvinne som var gravid med en mann, han nektet for at det var hans barn da han ikke hadde hatt sex med henne. Visste seg at hun hadde sugde han og putta inn sæden selv. Anonymous poster hash: 595db...cfc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #13 Skrevet 29. mars 2015 Innrømmet hun det? Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
mispire Skrevet 29. mars 2015 #15 Skrevet 29. mars 2015 Forstår om ingen innrømmer det. Litt sjokkert hvis.. Men følger med i nysgjerrighet 😂
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2015 #16 Skrevet 29. mars 2015 Ikke alle kondomer er innsatt med det greiene der, vel.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #17 Skrevet 29. mars 2015 Kan jo opplyse om at jeg er gravid ved å inseminere meg selv. Spermen var ikke innom en kondom først da, kun et uringlass (Og mannen gjorde det jo selvfølgelig frivillig) Anonymous poster hash: 00ad0...bea
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2015 #18 Skrevet 29. mars 2015 Ikke alle kondomer er insatt med sæddrepende middel. Og sæd inn i skjeden betyr mulighet for å bli gravid, uansett hvaslags prevensjonsmiddel man bruker. Forøvrig, her er historien om hvordan Boris Beckers elskerinne ble gravid med hans barn via oralsex; http://www.vg.no/rampelys/boris-beckers-stoerste-nederlag/a/2776104/ Fotomodellen hevdet i en engelsk rett sist tirsdag at Becker er far til hennes ni måneder gamle datter Anna. De to møttes gjennom skuespilleren Robert De Niro, på kjendisklubben Nobu, under Wimbledon-turneringen i 1999. Det hele var så hyggelig at de ble enige om å møtes igjen. I en vaskekjeller, på fasjonable Hotel Metropolitan. - Vi hadde bare munnsex. Hun kan umulig ha blitt gravid, skal Becker ha sagt til sine advokater. Men i avisen Bild-Zeitung sier den medisinske eksperten Christoph Fischer at munnsex ikke er noen garanti mot uønsket graviditet. - Dersom Angela innen 10 minutter etter den fullbyrdede munnsexen lyktes med å sprøyte sæden over i en varm beholder, kan en gynekolog ha overført sæden til Angelas livmor med et kateter, sier Fischer. «Var det sædtyveri?» undret avisen på sin forside. Becker hyret detektivbyrået Pinkerton til å avlytte Angelas telefoner. En dag fisket de til og med opp en bleie fra søppelbøtta til Angela, for å genteste den. Onsdag denne uken bekreftet Beckers egen medierådgiver at Boris Becker faktisk er faren.
mispire Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Hjelpes... Trodde og spytt drepte alt av spermen. Stakkars unge. Enn å komme til verden etter at mora di slutta ut spermen og dro til legen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #21 Skrevet 30. mars 2015 Hjelpes... Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #22 Skrevet 30. mars 2015 Noen andre? Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #23 Skrevet 30. mars 2015 Korrekt bruk av kondom har en risiko for graviditet opp til 15% i følge BAM Gravid bladet for 2015. Så ikke noe problem å bli gravid med sæd fra en brukt kondom. Anonymous poster hash: 743d1...a07
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #24 Skrevet 30. mars 2015 Hvorfor lurer du på dette da, HI? Anonymous poster hash: 383d9...e28
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #25 Skrevet 31. mars 2015 Lurer på om noen faktisk tør å innrømme det. Litt i sjokk at noen kan synke så lavt. Skremt kanskje. Anonymous poster hash: 8fe9f...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå