Gå til innhold

Alle dere som jobber! Hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lærer, og har helt fri i sommerukene, that's it.

Anonymous poster hash: 3c7c4...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75%. Jobber 18 kvelder på 12 uker. Hver 3.helg. Annenhver av de helgene er lange (fre-man og annenhver korte (lør-søn). Utenom dette jobber jeg altså hverdager på dagtid for at det skal gå opp til 75% av 35,5 t pr uke.

Anonymous poster hash: e115e...617

Skrevet

Jobber 30 timer over fire uker og studerer 100% ved siden av.

Anonymous poster hash: 6c4c6...7a7

Skrevet

Jobber som ped.leder 100%, 34 timer på barnehagen i ulike vakter, alltid innenfor 7.00-17.00. 4 timer ubunden arbeidstid hjemme, tar det på kvelden etter at barna mine er i seng, evt søndag formiddag. Veldig familievennlig arbeidstid!

Anonymous poster hash: 41d4b...5eb

Anonymous poster hash: 41d4b...5eb

Skrevet

Jobber 100 % 8-15.30 og studerer 100 %. Jobber på et NAV kontor.

Anonymous poster hash: 9f433...b15

Skrevet

Jobber 75 % natt,16 vakter a 10 timer. 3 hver helg.

Anonymous poster hash: 198cb...ed6

Skrevet

5 skifte ordning. jobber 18 skift på 5 uker. 4 føremiddag 8 timers. 4 natt 8 timers. 2 ettermiddag 8 t + 3 natt 12 timers og 3 føremiddag 12 timers + 2 ettermiddag 8 timers.

Anonymous poster hash: 508b5...c50

Skrevet

Jobbet 100% som butikksjef så lenge jeg hadde bare ett, to og tre barn. Jobbet da 37,5 time i uken i butikk, hver fjerde lørdag og en kveld i uken fast. Jobbet mer ved behov, sykdom, sesong osv. Mye kontorarbeid hjemme i tillegg, satt kvelder og søndger med vaktlister, planlegging av kampanjer, markedsføring, budsjetter osv.

Da jeg fikk fjerde barnet orket jeg ikke alt ansvaret lenger og sa opp jobben.

Nå jobber jeg 70% som assisterende butikksjef, jobber 4 dager i uken, en kveld. Ganske korte dager.

Anonymous poster hash: eb568...ea7

Skrevet

Har kjernetid mellom 10 og 2, da er jeg i alle fall på jobb. Har det fleksibelt og greit, men blir det for mye minus tid får jeg kutt i lønn. Digger det fleksible med jobben min 😊

Skrevet

Jobber 100 % man -fre 08.00-15.30.

Før jobbet jeg turnus dvs dag/kveld/natt/ helg og helligdager. Nå slipper jeg alt det der. Deilig å kun jobbe dagtid og fri alle helger og helligdager ☺

Anonymous poster hash: b530b...d80

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jobber 100%, 8-15.30 alle dager unntatt helg og røde dager

Skrevet

Man-fre. 8.00-15.42. Jobber 100 %.

Skrevet

Jeg jobber 100%, i gjennomsnitt 5 dager i uka og dagene er fra 8 til 6,5 timer. Jobber turnus, så jobber tredje hver helg. Jobber de helligdagene som dukker opp i turnusen, men har regler om hvor mange jeg kan jobbe, så jobber som oftest ikke alle helligdagene når det er aktuelt.

Anonymous poster hash: 4b963...4e9

Skrevet

100 %, man-fre 07.30-15.30. Hilsen kontorrotta.

Skrevet

Jobber 5 timer hver dag mandag til fredag (kl. 08.30-13.30). Ingen helger eller helligdager.

Anonymous poster hash: 256d3...466

Hva jobber du ned?

Anonymous poster hash: 2371a...e5a

Jeg er institusjons kokk og jobber deltid.

Anonymous poster hash: 256d3...466

Skrevet

Jobber man-fredag 9.00-15.00

Anonymous poster hash: 07560...002

Skrevet

Jobber på kontor. Ca 120-130% pr uke.

Er på kontoret 9-16.30 man-fre. Jobber hjemmefra 3-5 kvelder i uka etter ungene er i seng.

Reiser med jobben 2-4 ganger pr mnd og da jobber vi "døgnet rundt".

Anonymous poster hash: 7b467...6a3

Skrevet

Jobber 93.3%. 4 dager i uken, samt hver 3. helg.

Anonymous poster hash: 2abd4...f96
Skrevet

Hvordan syntes dere at det blir med familietid og barna? Dere som ikke kun jobber dag man-fredag?

Skrevet

JObber bare ukedager. Dagtid. 37,5 timer per uke. Noen dager blir det overtid og reiser, men det er ikke så ofte.

Anonymous poster hash: 26963...b44
Skrevet

Jobber på sykehjem. 50%natt og 25%kveld. 2 eller 3 nattevakter i uka og 1 eller 2 kveldsvakter per uke.

Skrevet

Hvordan syntes dere at det blir med familietid og barna? Dere som ikke kun jobber dag man-fredag?

Litt lite tid på ettermiddag fordi ungene skal i seng kl 19. Det blir for kort tid mellom middag og kvelds og for ofte blir det litt for sent før ungene er i seng. Noen dager er vi ikke ferdig med middag før 17:00 og kvelds spises ca 18:00. er frem til at ungene kan legge seg kl 20.

Anonymous poster hash: 26963...b44

Skrevet

Jeg jobber 100 % stilling, 8 timer hver dag mandag til fredag, men ikke kvelder og helger, unntatt i perioder det er ekstra mye å gjøre, da må jeg ofte jobbe et par timer om kvelden.

Anonymous poster hash: b4057...955

Skrevet (endret)

Hvis jeg har nattevakter våkner jeg når man og barn kommer hjem fra jobb/barnehage, da går jeg etter han har lagt seg. Er kun på kveldsvakter som er 1 eller 2 ganger per uke jeg ikke har kvelden med sønnen min. Har masse fri, flere dager noen uker. Endret av Øyne som ser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...