Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Utenfor står alle vognene til småbarna. Mange flotte vogner.... Hvis noen trenger ny vogn er det liksom det utvalget å forsyne seg av her utenfor barnehagens åpningstid. For uærlige sjeler altså. Dette er en stor bhg hvor de fint kunne låst vognene inne. Eller foreldrene tatt med hjem før helg/ferier. Hvordan er det i din bhg? Vår bhg har et skur de låser vognene inn etter stengetid. Anonymous poster hash: c9b9f...0d2
Gjest Julia1984 Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Vognene låses inn i et vognskur i vår barnehage. Poser og dyner ligger inne på avd.
verpesjuk86 Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Her står vognene ute, så ville ikke hatt en dyr vogn stående. Poser og tepper ligger inne, men forrige helg hadde de glemt å ta dem inn. Da ble jeg irritert, men får jo bare anta at barnehagen hadde erstatta posen om den hadde blitt borte..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Her står vognene inne i et eget rom (egentlig en garderobe). Anonymous poster hash: a364f...37b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 I min sønns bhg står de innlåst. I vår står de ute. De som ikke tar med vognene sine lar de stå der på eget ansvar. Der de står vises ikke fra veien så ingen 'vet' at det står vogner der. Anonymous poster hash: 3c43f...93e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Utenfor står alle vognene til småbarna. Mange flotte vogner.... Hvis noen trenger ny vogn er det liksom det utvalget å forsyne seg av her utenfor barnehagens åpningstid. For uærlige sjeler altså. Dette er en stor bhg hvor de fint kunne låst vognene inne. Eller foreldrene tatt med hjem før helg/ferier. Hvordan er det i din bhg? Vår bhg har et skur de låser vognene inn etter stengetid. Anonymous poster hash: c9b9f...0d2 Men så er de jo også videoovervåket, i de nye, store barnehagene. Så jeg prøver å holde meg unna. Ungene mine gikk litt for nære en gang, og da kom det en sinna dame springende etter kort tid. Anonymous poster hash: 2d98c...a30
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 I vår bhg står det ute på egen risiko. Dersom du er redd for vogna tar du den med deg hjem. Jeg har aldrig latt ny vogn stå i bhg i helger o.l Anonymous poster hash: f7a29...feb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Utenfor står alle vognene til småbarna. Mange flotte vogner.... Hvis noen trenger ny vogn er det liksom det utvalget å forsyne seg av her utenfor barnehagens åpningstid. For uærlige sjeler altså. Dette er en stor bhg hvor de fint kunne låst vognene inne. Eller foreldrene tatt med hjem før helg/ferier. Hvordan er det i din bhg? Vår bhg har et skur de låser vognene inn etter stengetid. Anonymous poster hash: c9b9f...0d2 Men så er de jo også videoovervåket, i de nye, store barnehagene. Så jeg prøver å holde meg unna. Ungene mine gikk litt for nære en gang, og da kom det en sinna dame springende etter kort tid. Anonymous poster hash: 2d98c...a30 Haha....videoovervåket, ja...Hvem er det som er ansatt i en slik jobb. Haha...du har peiling Anonymous poster hash: c9b9f...0d2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Dere hvor bhg tar inn vognposene.. Betyr det at de ikke bruker seler på barna når de sover? Tar jo lang tid å tre selene gjennom hver vognpose! Anonymous poster hash: 87e6d...304
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Her står vognene inne i skur Anonymous poster hash: e6faf...10d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 Innelåst i en bod Anonymous poster hash: 410f7...f79
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #13 Skrevet 29. mars 2015 Dere hvor bhg tar inn vognposene.. Betyr det at de ikke bruker seler på barna når de sover? Tar jo lang tid å tre selene gjennom hver vognpose!Anonymous poster hash: 87e6d...304 Deg lurte jeg også på! Vinnar ikke sjans til å begynne å styre med dette når vi skal legge barna i min bhg. Hos oss står de inne med posen oppi. Anonymous poster hash: e26db...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå