Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er litt lei meg....jeg har egentlig vært flink og greide på et halvår å slanke meg førti kilo. Spiste sunt og trente hver dag. Jeg greide i starten ikke å løpe hundre meter engang men til slutt løpte jeg en mil. Så holdt vekten i nesten et år...masse nye klær og stolt av meg selv. Men så datt jeg av...en skade gjorde at jeg fikk ikke trent på et par måneder...begynte å spise mer...og sånn har det fortsatt. Trener nesten ingenting og tenker hele tiden at neste uke...da. Spiser masse dritt og er gått opp femten kilo på kort tid. Så knallhardt jeg jobbet for å gå ned :-(. Og når jeg jogger nå er jeg død etter et par kilometer. Ingen av de nye klærne passer omtrent. Æsj! Syteinnlegg. Gi meg litt motivasjon og et spark!! Anonymous poster hash: 53f9e...cb0
Ziva Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Trenger inspirasjon fra oss? Du har gått ned 40 kg med knallhard jobbing og egeninnsats. Du vet hva du er god for de nye klærene og din egen vilje er inspirasjon. Dette fikser du!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Hva sitter du her inne og henger for? Bruk tiden på noe fornuftig. Ut og jogge nå i stedet for! 10 minutter er bedre enn null minutter, så kom deg ut nå! Anonymous poster hash: 7f1a9...88a
mamma_til_gutt Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Kom igjen! Begynn i dag! Nå.. Dra opp er gammel bilde, det verste du, og spør deg selv om det er verdt det. Kom igjen, dette klarer du!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Altså har du lagt på deg fordi du spiser mer eller fordi du ikke trener? Det er en vanlig og helt fjollete tanke at du like godt kan spise usunt fordi du ikke trene. Må du gjøre begge ting feil? Anonymous poster hash: 59daf...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå