Gå til innhold

Jeg hater søndager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ut i skog og mark med ungene...gubben vil ligge på sofaen med iPad og netflix. Han blir dritsur om jeg går ut og da er dagen ødelagt for alle. Så da blir det inne dag..igjen.

Anonymous poster hash: 30e68...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud dame! La han bli sur da og ta med deg ungene alene!

Anonymous poster hash: 6c961...7fe
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor kan ikke du ta med barna med ut?

Skrevet

Blir han sur om du tar med deg ungene ut? Han vil at du skal sitte inne og holde han med selskap mens han ser nettflix og surfer på nett?

Da hadde jeg virkelig bare latt han sitte hjemme og være sur. Her er det strålende sol i dag, det er klart du og ungene skal ut!

Anonymous poster hash: 752f9...c4e

Skrevet

Hvorfor blir han sur for at du går ut...? Jeg hadde driti fullstendig i om han ble sur på meg. Han får sitte inne å råtne da, så får du og ungene være ute å kose dere!

Hvis dere bor på østlandet er jo været helt fantastisk idag! Ville aldri kastet bort en slik dag med tv...

Anonymous poster hash: e6f1a...31c

Skrevet

Dessverre er han sånn og det blir verre og verre. Jeg elsker å være ute og finne på ting men han vil aldri. Når jeg da "trosser" han straffer han meg med å være sur gjerne en dag eller to...ikke snakke til meg feks. Vi er godt voksne og det sjokkerer meg egentlig at jeg lar han herse med meg men er vel bare blitt så vant til det. Det er fint vær og alt...men nei - her MÅ alle gjøre ingenting for det er det han vil. Jeg nevnte at det hadde vært fint å kanskje ta en tur en av dagene i påsken og da ble han dritsur og sa han ville slappe av i påsken.

HI

Anonymous poster hash: 30e68...0c8

Skrevet

Det må da være mer avslappende for han om du tar med deg ungene ut?

Jeg hadde kledd de og tatt turen ut. Hadde han vært sur i morgen hadde jeg sagt til han at her er det så sur stemning at her går det ikke an å være, og tatt de med meg ut i morgen også!

Ærlig talt, skal hele familien være inne hele påsken fordi han skal slappe av? Og du finner deg i det...?

Skrevet

Si at du tar dem med ut slik at han får egentid og får slappet skikkelig av. Du gjør han faktisk en tjeneste, og han bør være glad.

Anonymous poster hash: 53cfd...839

Gjest Antarctica
Skrevet

Dessverre er han sånn og det blir verre og verre. Jeg elsker å være ute og finne på ting men han vil aldri. Når jeg da "trosser" han straffer han meg med å være sur gjerne en dag eller to...ikke snakke til meg feks. Vi er godt voksne og det sjokkerer meg egentlig at jeg lar han herse med meg men er vel bare blitt så vant til det. Det er fint vær og alt...men nei - her MÅ alle gjøre ingenting for det er det han vil. Jeg nevnte at det hadde vært fint å kanskje ta en tur en av dagene i påsken og da ble han dritsur og sa han ville slappe av i påsken.

HIAnonymous poster hash: 30e68...0c8

Ikke gidd å nevne det da, når du vet hvordan han reagerer! Men ta deg tid en dag til å fortelle ham at DINE behov også skal regnes med, han kan ikke forlange at hans behov alltid trumfer andres. OG at hvis han vil at folk skal holde ham med selskap inne i ferien, så er det minimum at han kutter ut all skjermbasert underholdning!

Skrevet

HIAnonymous poster hash: 30e68...0c8

Ikke gidd å nevne det da, når du vet hvordan han reagerer! Men ta deg tid en dag til å fortelle ham at DINE behov også skal regnes med, han kan ikke forlange at hans behov alltid trumfer andres. OG at hvis han vil at folk skal holde ham med selskap inne i ferien, så er det minimum at han kutter ut all skjermbasert underholdning!

Enig i dette. OG hvis du har lyst til å gå ut, så gå ut. Blir han sur, bli sur tilbake. Drit i hersketeknikkene og gi ham et skikkelig spark i ræva (billedlig talt). Kommander ham til å holde kjeft og fortell ham at du er dritlei av å gå på tå rundt en sofagris som bruker surmuling som middel til å undertrykke deg.

Skrevet

Det er kanskje ikke søndager som er problemet her?

Anonymous poster hash: b50d6...a8d
Skrevet

Oi... En sånn mann hadde jeg nok ikke brydd meg videre om jeg hadde skuffet. Han blir sur når du tar med deg barna og går ut, mens hans ønske er å ligge på sofaen? Herlighet, du gjør ham jo en tjeneste! Jøss, for en drittsekk!

Anonymous poster hash: 5780d...07b

Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig dersom noen tok ungene med seg ut npen timer.

Er utslitt og klarer ikke selv. Vil bare ligge på sofaen med netflix jeg også:-)

Anonymous poster hash: 0b950...be3

Skrevet

Jeg kommer ikke helt over det innlegget her, hvor gamle er barna deres?

Mener han seriøst at barna skal sitte inne hele påskeferien?

Nei, her må du bare kvinne deg opp og sørge for at du selv og ungene får frisk luft og en fin påske. Ungene må jo kjede seg skvett ihjel?

Vi skal også ha rolig hjemmepåske i år. I dag har vi vært ute i hagen og gårdslassen i over 4 timer, kom akkurat inn. Vi har ryddet, måkt snø, hoppet i dammene med smeltevann og spist brødskiver og appelsin på trappa.

Vi har også planlagt et besøk på vitensenteret, et besøk i svømmehallen og en ettermiddag sammen med venner i skogen med eggjakt, pølsegrilling, pinnebrød og det som hører med.

Likevel har vi lange sløve morgener, godt med til på ettermiddag/kveld til tv-kos og brettspill. Vi skal nok få ladet batteriene.,

Du kan seriøst ikke la surpompen dirigere familien på denne negative og destruktive måten. Stakkars barn som må vokse opp med dette!

Nei, finn på ting. Inviter med deg noen. Har du ikke venninner, søsken eller naboer med barn som du kan foreslå å finne på noe med? Du trenger å komme deg ut, senke skuldrene, smile, skravle og være sosial.

Kjenner jeg blir skikkelig provosert av den mannen din!

Skrevet

Dette var trist lesing..:( hadde mannen min sittet inne hele dagen og nektet meg å gå ut, så hadde jeg bare ledd av han. Hvis han har så kontroll over deg, at du faktisk føyer deg etter det tullet, så bør du komme deg ut av dette forholdet. Stakkars deg, og ikke minst stakkars barn!!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du er klar over at det er barna dine sin barndom som må vike for hans nykker? Skal de tenke tilbake på en slik barndom?

Skrevet

Dette var trist lesing..:( hadde mannen min sittet inne hele dagen og nektet meg å gå ut, så hadde jeg bare ledd av han. Hvis han har så kontroll over deg, at du faktisk føyer deg etter det tullet, så bør du komme deg ut av dette forholdet. Stakkars deg, og ikke minst stakkars barn!!

Enig. Det høres egentlig helt sykt ut. Føyer du deg virkelig etter han? Hver dag? Hmm, sitter barna bare inne alle helger da eller?
Skrevet

Vurdert å sette fyr på sofaen, der han ligger og drar seg? Evt dele ipaden i bittesmå biter?

Skrevet

Jeg hadde ikke hatet søndager - men seriøst begynt å hate mannen!

Er det dette du ønsker barna dine skal vokse opp med?

Anonymous poster hash: 3d328...7f6

Skrevet

Hvorfor lar du det at mannen er en idiot gå utover ungene? Er det viktigere for deg at han ikke blir sur på deg enn at ungene har det bra?

Skrevet

Vis mannen din dette innlegget , kanskje han ut ifra svarene skjønner hvilken sløv og inkompetent IDIOT han er som gjør slikt med deg og barna sine??

Anonymous poster hash: 79334...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...